וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: אל תספידו את איתן טייב

2.12.2011 / 17:01

אחרי שנעצרה בשבועות האחרונים, בית שאן פירקה את רמות מנשה. וגם: מה קורה כשמאמן מחליט להציב את עצמו בהרכב?

התוצאה: מ.ס. ג'וליס – הפועל צפת 14:0

כשחלפו תשעה מחזורי ליגה במחוז גליל עליון בליגה ג', מ.ס. ג'וליס לא הצליחה להשיג ולו נקודה אחת. אלא שהיום היא גם חטפה סטירה מצלצלת עם תבוסה להפועל עירוני צפת מהמקום הרביעי, באחת ההופעות היותר חד צדדיות שנראו השנה. נתי גולני הרשית חמש פעמים, יוסי זוהר ארבע ומיכה לזמי סיים עם צמד, אבל המאבקים האמיתיים של צפת העונה יהיו מן הסתם עם בני מג'אר והפועל נחף, שתי המובילות של המחוז שבינתיים נראות פשוט בלתי עצירות. וג'וליס? הקבוצה ששבה לפעול אחרי מספר שנים של הפסקה תצטרך לקוות שבמשחקים מול היריבות שצמודות אליה היא תוכל לעשות קצת יותר כדי שהיא לא תסיים עונה עגומה עם אפס נקודות ולמעלה מ-200 שערי חובה.

המאכזבת: הפועל מרמורק

אחרי הניצחון הגדול על הפועל קטמון ירושלים במחזור הרביעי, נראה היה שנולדה מועמדת לעלייה, אחת כזו שלא סומנה בשום מקום, ואצבע לצד אגודל התפתחה לה הפתעה נעימה במחוז הדרומי של ליגה א'. אלא שבשבועות האחרונים נדמה שמרמורק, שהידרדרה מאז למקום הרביעי, לא מצליחה להמשיך במומנטום. בארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה של צחי טיאר מפשלת, והשיא הגיע היום כשמרמורק ירדה מנוצחת מול עירוני קרית מלאכי כשהפסידה 1:0. אז נכון שאף אחד לא ירים גבה אם מרמורק תסיים עוד עונה איפשהו במרכז הטבלה, אבל מקבוצה שמצפה מעצמה לכדורגל טוב והתקפי היא תהיה חייבת פשוט להשיג יותר במחזורים הבאים. בשבוע הבא מארחת מרמורק את כפר יונה מהתחתית, והפסד לקבוצה מהשרון פשוט יסמן שמדובר במשבר אמיתי.

הכוכב: רוני אוחנה (הפועל נחלת יהודה)

השישייה שהנחילה לרשתה של הפועל מבשרת ציון במחזור הקודם נתנה את האיתות מבחינת הפועל נחלת יהודה, שממשיכה לנסות ולהדביק את הצמרת במחוז דרום ב' של ליגה ב'. היום (שישי) אירחה הקבוצה של נוי צרשניה את הפועל צפרירים חולון כשהיא יודעת שניצחון שלה יסייע לשמור על קשר עין עם מכבי שעריים החזקה. נחלת יהודה לא ריחמה על הקבוצה מחולון, הביסה אותה 1:4 כשעל שלושה מארבעת השערים היה אחראי רוני אוחנה, ודודי בכר השלים את התוצאה בדקות האחרונות. אוחנה, שהבקיע צמד בשבוע שעבר, ממשיך להיכנס היטב לעניינים אחרי פתיחת עונה לא מספיק טובה, ואין ספק שאם הוא ימשיך כך, הוא בקלות יוכל לשחזר את העונה המצוינת שלו עם הפועל ראשון לציון בלאומית לפני ארבע שנים, אז הוא הבקיע תשעה שערים.

ההפתעה: הפועל עפולה מתפרקת

אף אחד לא ממש חשב שכל כך מהר נראה את הפועל עפולה מתפרקת ובעצם מתרחקת מהמקום הראשון. בשבוע שעבר השחקנים של חיים סילבס סיימו ב-0:0 מאכזב נגד עירוני טבריה, והנה מתברר שהמציאות הרבה פחות ורודה ממה שחזו לעפולאים, שפתחו מצוין את העונה, וכעת חטפו תבוסה ממכבי כפר קנא 4:2. הקבוצה החלשה ביותר בליגה, שהבקיעה עד היום שבעה שערים וניצחה רק במשחק אחד בתשעה מחזורים, הגיעה לאיצטדיון החדש בעפולה ופשוט השפילה את עפולה עם תצוגת תכלית מעוררת כבוד. נור עודה, איציק נאש (צמד) ואמיר גדיר הוכיחו שלא הכסף הוא זה שקובע ובטח לא המצב על הנייר. לרוע מזלה של עפולה, אסי גלבוע ניצחה והגדילה את הפער ממנה לשש נקודות. בשבוע הבא עפולה תהיה חייבת ניצחון על כרמיאל צפת בחוץ, אחרת העונה שלה עשויה להסתיים כבר בדצמבר, הרחק מהתוכניות של ראשי המועדון.

האירוע: כמה טוב שהמאמן גם משחק

בית"ר אורנית התייצבה היום למשחק לא מסקרן במיוחד מול הפועל צעירי קלנסואה מתחתית מחוז השרון בליגה ג'. דווקא האורחת מקלנסואה היא זו שהייתה דומיננטית יותר והיא אף הובילה פעמיים משערים של סאמר אבו שאך, אבל פעמיים איתי יפת הצליח להחזיר את אורנית עם שערי שוויון. אלא שמי שהכריע בסופו של דבר את המשחק הוא לא אחר מאשר מאמן הקבוצה, מנשה ששה, שבדקה ה-90 היה אחראי לשער הניצחון של אריאל. עבור ששה בן ה-32 היה זה השער הראשון העונה בארבעה משחקים שבהם הוא שיתף את עצמו, אבל גם בשנה שעברה הוא הספיק להבקיע כמה שערים חשובים, ונדמה שלפחות הפעם הוא יכול להרגיש כמאמן שהוא עשה את הבחירה הנכונה לשלב את עצמו במשחק.

המאמן: איתן טייב (הפועל בית שאן)

מה לא אמרו על איתן טייב מאז משחק השרוכים? הדמות הכי דומיננטית בהפועל בית שאן קיבל לידיו את הקבוצה מליגה ב' עם מטרה ברורה: להעלות את הקבוצה לליגה א'. אלא שלפני מספר שבועות נוקבו צמיגי מכוניתו של טייב, ולרוע מזלו גם הגיעו איבודי נקודות במשחקים חשובים מאוד של הקבוצה נגד הפועל עוספיה (0:0) ומול הפועל מגדל העמק (0:0). בית שאן אמנם הידרדרה למקום הרביעי בטבלה ופיגרה כבר שש נקודות אחרי מגדל העמק, אבל היום הגיעה ההתפוצצות של הקבוצה עם 0:3 גדול על רמות מנשה מגידו. יותר מאשר הניצחון הזה מבשר על דרך חדשה, הוא כמובן מבשר על כך שהדרך של טייב נמשכת על אף כל הקשיים. בשבוע הבא הקבוצה שלו תתארח אצל מ.ס. דבוריה, עוד קבוצה מהחלק העליון של הטבלה, וניצחון במשחק הזה יוכיח שבית שאן שוב נמצאת על הגל.

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

עוד בנושא:

הפועל קטמון ואסי גלבוע ממשיכות להוביל

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully