וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - רמת השרון: "לנצח קבוצה כזו זה מבחן אופי"

2.12.2011 / 13:05

הקבוצה של עטר חוששת מהעולה החדשה, שלא נוצחה כבר שישה מחזורים. קורצקי הזהיר: "אסור לתת להם חופש בהתקפה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*את ניצחונה הראשון השנה השיגה רמת השרון בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה בוינטר, עם 0:1 משער של רן יצחק.

* בעונת 2005\2004 מכבי נתניה תכננה לחגוג עלייה לליגת העל עם ניצחון עלרמת השרון בקופסה אך נוצחה 2:1. למזלה של נתניה, ראשון לציון שהתמודדה איתה איבדה נקודות באותו מחזור ואיפשרה לנתניה לעלות.

*נתניה התייצבה בקופסא ולא נוצחה בארבעת המשחקים האחרונים, אלא שרמת השרון לא נוצחה בששת המשחקים האחרונים.

* גל ניר היה שוער המשנה של נתניה בעידן דניאל יאמר במועדון. גם עשהאל בן שבת, רועי ליבוביץ', אורן ניסים, ברוך דגו ויניב לביא היו בעברם שחקני מכבי נתניה.

* יניב לביא הוא אחיינו של חלוצה האגדי של נתניה דוד לביא.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

ראובן עטר הקפיד לתת הרבה כבוד לרמת השרון, הציג בפני שחקניו את הניצחון האחרון של רמת השרון 0:2 על הפועל חיפה ושם דגש על החלק הקדמי עם תומר סוויסה ואלן מסודי.

עטר אמר לשחקנים: "הם קבוצה עם שחקנים מנוסים וחכמים בעלי יכולת אישית גבוהה שיודעים לעשות את הפעולות היעילות והנכונות כדי להכריע משחקים. הם יודעים להפוך תוצאה ולחזור מפיגור וזה מראה על האופי שלהם וכמה קשה לקבוצות נגדם. לא נוכל להרשות לעצמנו להוריד רגל מהגז או לא להיות מרוכזים". שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "הם קבוצה מנוסה וחזקה, לא במקרה הם לא נוצחו שישה משחקים והמשחק נגד הפועל תל אביב אמר הכל עליהם. להצליח לנצח קבוצה כזו זה מבחן אמיתי".

עטר צפוי לפתוח את אותו ההרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים. המאמן תירגל גם את פיראס מוגרבי בהרכב בימים האחרונים אך נראה שהוא צפוי להמשיך ולתת לסרגיי טרטיאק את הקרדיט לצד אחמד סבע בחלק הקדמי, במטרה להמשיך ולהכניס אותו לכושר לאחר הפציעה.

רמת השרון:

המאמן מנחם קורצקי הראה לשחקניו קטעי וידאו ממשחקיה של נתניה לקראת המשחק בקופסה ואמר להם: "זה לא סוד שנתניה מסוכנים בהתקפה אבל זה במיוחד במתפרצות ובמשחק מהאגפים. צריך להיות זהירים ולדעת להשאיר מספיק שחקנים ולא לתת להם חופש או יתרון מספרי בהתקפה כי ככה הם מכריעים משחקים, בעיקר בבית".

יוסי אופיר סובל מגב תפוס והוא בספק למשחק. במידה ולא יהיה כשיר בן מלכה יפתח במקומו. רועי לייבוביץ' יעמוד בשער במקומו של גל ניר המוצהב ומי שיחזור להרכב הראשון יהיה ברוך דגו על חשבונו של גל בראל שיתעמת עם קורצקי בשבוע שעבר לאחר שהוחלף במחצית הראשונה נגד הפועל חיפה וייתכן שכלל לא ייכלל בסגל.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: ליאוניד קרופניק

הגנת נתניה סופגת כמעט בכל משחק, אלא שרמת השרון לא ספגה יותר משער אחד בחמשת המשחקים האחרונים וייתכן שנתניה תצטרך הפעם סוף סוף לשמור על שער נקי בכדי לזכות בנקודות ולבלם יהיה חלק משמעותי בכך.

רמת השרון: ברוך דגו

הקשר התקשה למצוא את מקומו לאור היכולת הטובה של תומר סוויסה, אלן מסודי ואורן ניסים בחלק הקדמי ויקבל מחר הזדמנות לזכות בחולצת ההרכב מחדש לתקופה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (בן מלכה), משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה, אורן ניסים.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully