וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עשה בהם לינץ'

2.12.2011 / 8:58

משחק ענק של מרשואן לינץ' סידר לסיאטל 14:31 ענק על פילדלפיה וניצחון שלישי בארבעה משחקים. האיגלס מפורקים

סיאטל (7:5) – פילדלפיה (8:4) 14:31

מה יהיה עם האיגלס? עם כל הכבוד למנצחת במשחק הזה, שעשתה עבודה יפה, הסיפור המעניין הוא של פילדלפיה. "קבוצת החלומות" של אנדי ריד פשוט מפוררת, ואם תבוסה מול הפטריוטס כמו בשבוע שעבר עוד אפשר להצדיק איכשהו, אין שום הסבר או תירוץ להתפרקות כזו בסיאטל ולהפסד כל כך משפיל, 31:14 הלילה (בין חמישי לשישי). בעיר האחווה יצטרכו לעשות חושבים הבוקר ולראות איך מסיימים את העונה הזו בלי השפלות נוספות וזה לא יהיה קל בכלל, כשלקבוצה נשארו עוד מפגשים מול הג'טס והקאובויס. סיאטל מצידה, ממשיכה להתעורר כשהלחץ כבר נגמר והגארבג' טיים התחיל והיא סופרת כבר שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. קשה להאמין, אבל אולי עוד יקרו ניסים ונפלאות והקבוצה הזו תצליח להשתלב בפלייאוף.

המשחק כאמור, נערך במעמד צד אחד בלבד, כשצמד טאצ'דאונים של מרשואן לינץ' הנהדר העלו את המארחת ל-0:14 עם פתיחת הרבע השני. לשון מקוי, מנקודות האור הבודדות בפילי, צימק עם גיחה משלו, אבל אחרי ההפסקה טראווריס ג'קסון מצא את גולדן טייט כדי להגדיל שוב את היתרון של סיאטל. ברבע האחרון מקוי תפס כדור מוינס יאנג לשני יארד וטאצ'דאון והחזיר מעט תקווה לפילדלפיה, אבל 4:24 לסוף, האיבוד הרביעי במשחק של יאנג הפך להחזרה ל-77 יארד של דייויד הוות'רון שסגרה את הסיפור.

יאנג, שהחליף שוב את מייקל ויק הפצוע, לא הפסיק לאבד ומסר ארבעה פעמים לידי הגנת סיאטל. הוא הוסיף 208 יארד בלבד. מקוי רץ ל-84 ותפס ל-49 יארד, דשון ג'קסון לא היה בעניינים בכלל עם ריצה אחת לחמישה יארד בלבד וארבע תפיסות. טראווריס ג'קסון ניצח למרות 190 יארד בלבד, כשלמזלו לינץ' עשה לו את רוב העבודה עם משחק ענק של 148 יארד ב-22 נשיאות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully