וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל בראיון: "המעבר למכבי חיפה עצר לי את הקריירה"

3.12.2011 / 8:00

יכול להוביל כל קבוצה, יכול לזכות באליפות השנה, אבל לא יכול לשכוח את היחס מאזגי והעסקנים. רביד גזל מקרית שמונה עונה לכולם

אדריאן הרבשטיין

צילום: דרור פיקלני

עריכת וידאו: רן צימט

רביד גזל כבר לא ילד. הקשר האחורי מנתניה נדד בשנים האחרונות בין קבוצות רבות, ממכבי חיפה ומכבי תל אביב ועד הפועל אשקלון. מספר חודשים לפני שהוא חוגג את יום הולדתו ה-30, גזל מצא העונה בית חדש, בעירוני קרית שמונה. עכשיו, שני מחזורים לפני סיום הסיבוב הראשון, הוא מוצא את עצמו במקום שלא היה מוכר לקבוצה ולו - פסגת הטבלה. "אנחנו לא מפחדים מהמילה אליפות, אבל כרגע עדיין מוקדם", אומר גזל בראיון, "אם זה יקרה זה יהיה דבר גדול".

גזל לא מרגיש שהוא מוערך מספיק, כשאת החוזים קצרי הטווח שלו בקבוצות ליגת העל הוא מקבל רק סמוך לפתיחת העונה: "אני לא אחד שעושה יותר מדי יחסי ציבור לעצמו. אולי היה איזשהו פספוס במעבר שלי למכבי חיפה בזמנו, שקצת עצר לי את הקריירה, אבל אני עדיין חושב שאני יכול לשחק בכל קבוצה בארץ".

גזל עבר עונה לא קלה בהפועל אשקלון, עימה ירד ליגה. היום הוא בבוררות עם פרוספר אזגי, ממנו עדיין לא ראה את הכסף שחייבים לו בקבוצה. "הוא אוהב פרסום ותקשורת. יש בעלים שאין להם מקום בליגת העל, אבל אני בסך הכל בורג קטן. אם הייתי יכול לשנות דברים הייתי עושה את זה, אבל זה לא באחריותי. מה שהכי כואב הוא ששחקנים עובדים שנה שלמה ובסוף השנה באים ולא משלמים להם משכורת. אני לא מכיר ארגון שלא משלם שכר לעובדים. הם לא שילמו את המשכורת האחרונה ומספר נקודות, ולא רק לי, גם לשחקנים אחרים".

על קרית שמונה יש לו רק מלים טובות: "כשהגעתי לפה השתלבתי, גם מבחינה קבוצתית וגם חברתית. כמעט חתמתי בליגה האמריקאית וברגע האחרון זה התפקשש. כשרן בן שמעון התקשר ואמר שהוא רוצה אותי, ישבתי עם איזי שירצקי ותוך שתי דקות סגרנו".

נבחרת ישראל? "כולם מכירים את היכולות שלי. אם אהיה טוב, אחזור לנבחרת ולתודעה".

  • עוד באותו נושא:
  • רביד גזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully