וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמאשה נקרע בין רצונות תושבי הכפר לאוהדים"

1.12.2011 / 9:44

בסביבתו של חלוץ מכבי חיפה חגגו את השגת האישור לשחק בנבחרת. גם בהתאחדות שמחו: "כיום הוא החלוץ מספר 1 בארץ"

"ויאם שמר על עקרונות הכפר כשהחליט לא להוציא דרכון ישראלי ובמקביל כל העת לא ויתר על החלום הגדול שלו לשחק בנבחרת ישראל". כך אמרו הבוקר בסביבתו של ויאם עמאשה בעקבות החלטת פיפ"א לאשר לו ללבוש את המדים הלאומיים. "הוא נקרע מבפנים, עמד בפני סיטואציה לא פשוטה אבל הצליח לעמוד בין הלחצים של תושבי הכפר לבין הלחצים הרבים שהופעלו עליו מטעם אוהדי מכבי חיפה ונבחרת ישראל".

כזכור, אתמול התברר כי הפנייה של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לראשי פיפ"א בעניין חלוץ מכבי חיפה נשאה פרי, והוא יוכל לשחק בנבחרת למרות שאינו מחזיק בדרכון, דבר שסותר את תקנות פיפ"א.

בהתאחדות לכדורגל סיפרו הבוקר כי לכל שלושת החודשים האחרונים עמל לוזון להשגת האישור המיוחל: "כיום מדובר בחלוץ מספר 1 בארץ, וזה הישג גדול של ההתאחדות".

עמאשה עצמו הגיב אתמול כשאמר: "אני שמח שנמצא הפיתרון לכך שאוכל לשחק בנבחרת ישראל. חיכיתי לאישור הזה הרבה זמן וכמו כל שחקן כדורגל אני רוצה להצליח, להתקדם ולשחק ברמות הגבוהות ביותר".

גם שחקנים במכבי חיפה שמחו מאור עבור עמאשה, שקיבל את הבשורה כבר אתמול בשעות הצהריים. שחקן בקבוצה אמר: "אם הוא ימשיך ביכולת הזאת, אין ספק שהוא צריך להוביל את הנבחרת כבר בקמפיין הקרוב".

לידיעה הראשונית על קבלת האישור של עמאשה מפיפ"א

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully