וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לרנקה טובה יותר ממה מהמפגש הקודם"

30.11.2011 / 19:06

מאמן מכבי חיפה התייחס למפגש המסקרן בליגה האירופית (ה', 20:05, ערוץ 9) במסיבת העיתונאים: "חייבים לבוא רגועים"

מכבי חיפה רוצה להיות הקבוצה הישראלית היחידה שממשיכה לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית השנה. הירוקים, שנמצאים במקום השני בבית י' עם שש נקודות, ישחקו מחר (חמישי, 20:05, ערוץ 9) מול א.א.ק לרנקה, במסגרת המחזור החמישי של המפעל האירופי. הקבוצה של אלישע לוי יודעת שניצחון יעלה אותה לשלב הבא, במידה וסטיאווה בוקרשט לא תפתיע ותנצח את שאלקה בחוץ. אם זה לא יקרה, חיפה תבטיח את העלייה כמעט באופן ודאי. כזכור, במפגש הראשון בין השתיים בקרית אליעזר, ניצחה מכבי חיפה 0:1 משער של מוחמד גדיר.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "במשחק הראשון בינינו היו ללרנקה כמה שחקנים חסרים, אבל הבסיס נותר כשהיה. עקבנו אחרי המשחקים שלהם ואנחנו יודעים שקווין הופלנד חזר. קבוצות נכנסות לכושר ככל שהעונה מתקדמת ועכשיו לרנקה משחקת ברמה גבוהה יותר. ברור לנו שהם משתפרים ועושים תוצאות יפות. הם עשו תיקו בחוץ עם שאלקה וזה לא דבר פשוט".

על המטרות של הירוקים, הוסיף לוי: "אנחנו חייבים לבוא רגועים, כיוון שאנחנו רוצים לעשות הכל כדי לעלות לשלב הבא. אם לא נעשה את זה מול לרנקה, תהיה הזדמנות נוספת מול שאלקה".

תמיר כהן הוסיף: "מאז שהגעתי לחיפה אני מבחין באווירה מצוינת השוררת כאן בין כל המערכות. בקבוצה נמצאים שחקנים שמגלים מחויבות גבוהה והם יביאו אותה למגרש כדי שנוציא מכאן את הנקודות הדרושות לנו. לא יהיה קל ונצטרך להתאמץ".

בחיפה כמובן שמחו מאוד לשמוע שחלוץ הקבוצה ויאם עמאשה קיבל את האישור המיוחד מפיפ"א ויוכל לשחק בנבחרת ישראל.

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אוראל דגני, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, תמיר כהן, אייל גולסה, יניב קטן, ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

"נשמח לסיים עם ניצחון"

א.א.ק לרנקה השיגה עד כה שתי נקודות במפעל (1:1 ביתי עם סטיאווה ו-0:0 בשאלקה) וכעת הקפריסיאים מקווים לניצחון בכורה שעשוי להחזיר אותם לתמונת העלייה לשלב הבא. כזכור, המאמן טון קאנן פוטר מתפקידו ומי שינהל את המשחק הוא המאמן הזמני דימיטריס דימיטריו, שבמשחקו הראשון במסגרת הליגה הוביל את א.א.ק ל-0:1 על אנורתוזיס של רוני לוי.

"זה משחק הבית האחרון שלנו בשלב הבתים, התכוננו היטב ונילחם כדי להשיג תוצאה טובה", אמר דימיטריו, "נשמח לסיים בניצחון למרות שיהיה משחק קשה. נעשה הכל כדי להוציא תוצאה טובה ומבחינתנו זה אומר רק ניצחון. למדנו היטב את מכבי חיפה, אבל נצטרך להיות זהירים מאוד במשחק מולם".

הקפטן ההולנדי קווין הופלנד הוסיף: "זה משחק קשה וחשוב. יש עוד שני משחקים לסיום שלב הבתים ואם ננצח, נשמור על סיכויי ההעפלה לקראת המשחק האחרון בבוקרשט. נשקיע 100 אחוז כדי לנצח והמטרה היחידה היא לקחת את שלוש הנקודות".

הרכב משוער: אלשנדרה נגרי, טים דה קלר, קווין הופלנד, אנדר מוריו, אדווין לינסן, ג'ואניס סקופליטיס, רובן גומס, נג'ונגה פריסו, ג'ייסון דמטריו, גונסאלו גארסיה, גורקה פינטאדו.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully