וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "מחמיא שמתעניינים, אבל החלטתי על שנת חופש"

30.11.2011 / 16:20

המאמן שסירב להצעת עירוני רמת השרון ידחה את חזרתו לעונה הבאה. על מצב בית"ר ירושלים: "מסתכל על המשחקים כאוהד"

עירוני רמת השרון ממשיכה לחפש מאמן וביממה האחרונה פנה הבעלים מאיר יצחקי לדוד אמסלם והציע לו להצטרף למנחם קורצקי בצוות האימון של הקבוצה. אמסלם הודיע ליצחקי כי הוא בשנת חופש ולא מתכוון לחזור ולאמן השנה. המאמן אמר לוואלה! ספורט: "זה מאוד מחמיא לי שמעריכים אותי ומועדון שנמצא בתקופה טובה ומצליח רוצה שאני אצטרף אליו. זה מועדון טוב שעושים בו דברים בצורה נכונה, ובעתיד הכל פתוח אך כרגע אחרי הרבה מאוד שנים לחוצות בבית"ר כשחקן ובצוות המקצועי אני רוצה את השנה הזו למשפחה ולעניינים אישיים".

על בית"ר ירושלים אמר אמסלם: "בסך הכל הם במצב טוב. אני אמנם בחוץ אבל בית"ר תמיד תישאר חלק מהלב שלי וכל מי שנמצא שם יודע את זה. גם היום כשאני רואה משחקים אני רואה ומתעצבן כמו אוהד ולוקח הכל ללב. יש לי שם חברים והשחקנים הצעירים הם כמו האחים הקטנים שלי, העברתי שם כל כך הרבה מהקריירה שאי אפשר להתנתק ובית"ר לכל החיים תישאר הקבוצה שלי".

בשורה טובה שהגיעה היום מרמת השרון היא העובדה שבאיחור של עשרה ימים שולמו היום (רביעי) משכורות חודש נובמבר, כאשר הבעלים מאיר יצחקי הודיע כי משכורות חודש דצמבר ישולמו שבועיים לפני המועד. "מגיע לשחקנים, שימשיכו לעשות את העבודה על המגרש ולתת הכל ואני אדאג להם להכל", אמר יצחקי.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully