וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מריאנו קפוראלה צפוי לעזוב בינואר

30.11.2011 / 14:59

הבלם שלא משותף לאחרונה צפוי לעזוב בקרוב וייתכן שגם אלכס מרטינוביץ' ייפרד מהמועדון לצורך חיזוק בחלק הקדמי

מכבי נתניה מתכוננת למשחק עם עירוני ניר רמת השרון בשבת הקרובה בקופסה, כשבמועדון יודעים שמדובר ביריבה שלא נוצחה בששת המשחקים האחרונים ונמצאת בתקופה טובה מאוד. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "זה שהם לא מפסידים ומנצחים בתקופה שיש כל כך הרבה בלאגן מראה עד כמה הם חזקים. זה לא במקרה, הם קבוצה עם הרבה שחקנים עם ניסיון וביטחון ורואים את זה בכל משחק שלהם. הם הוציאו תיקו בחוץ מהפועל תל אביב, ניצחו את מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, הם חזקים מאוד ואם ניתן מחצית חלשה כמו בסכנין או זאת הראשונה מול ראשון, נאבד נקודות".

למרות שיש עוד חודש ימים עד לפתיחת חלון ההעברות של ינואר, במועדון כבר מדברים על מספר שחקנים שעתידם לא ברור ונכון לעכשיו הם מתנדנדים. מי שבשלב זה נראה המועמד הכמעט ודאי לסיים את דרכו במועדון הוא הבלם מריאנו קפוראלה. לאחר המשחק עם ראשון לציון אמר ראובן עטר כי השחקן היה פצוע וזה טוב שיש אופציות על הספסל, אך הרצון לשלב את עידו לוי והעובדה שהשחקן לא זוכה לדקות משחק יחד עם הרצון של עטר להתחזק בשחקני התקפה במהלך הפגרה, צפויים להביא לסיום דרכו של קפוראלה במועדון.

מעבר לקפוראלה, במידה ואף שחקן לא יימכר בינואר ולא יגוייס תקציב לחיזוק, גם השוער אלכס מרטינוביץ' עשוי לפנות את מקומו במידה ותימצא קבוצה שתקלוט אותו. עזיבה של מרטינוביץ' בינואר תחסוך למועדון כ-200 אלף שקל ותאפשר לעטר להמשיך ולחפש שחקן או שניים נוספים לחלק הקדמי.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully