וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר: "אחרי הפרידות הגיע הזמן לחזור לעסק האמיתי"

30.11.2011 / 7:29

מכבי ת"א המריאה לבלגרד, הרכז דרוך לקראת משחקו האחרון. בלאט: "יש הרבה אופציות למחליפים לג'ורדן, לא נמהר להחליט"

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לסרביה לקראת משחקה מול פרטיזן בלגרד ביורוליג. בזמן ששמות רבים נזרקים לאוויר כמועמדים להחליף את ג'ורדן פארמר, יערוך הרכז האמריקאי את משחקו האחרון בקבוצה לפני שובו ל-NBA, ליאור אליהו החולה שעדיין לא כשיר לגמרי צפוי לשחק.

"אני שמח שיש לי הזדמנות לעזור לקבוצה בעוד משחק אחד", אמר פארמר בשדה התעופה. "אני מתרגש לקראת המשחק האחרון שלי במכבי, אבל אחרי כל הפרידות של הימים האחרונים הגיע הזמן לחזור לעסק האמיתי ולעזור למכבי להבטיח את מקומה בטופ 16".

כשנשאל לגבי עתידם של הצהובים אחרי עזיבתו אמר פארמר: "יש כאן קבוצה כשרונית עם הרבה שחקנים טובים, ואני חושב שמכבי תהיה בסדר. לא יהיה נכון מצידי לשים לחץ על שחקן ספציפי שיהיה המפתח בלעדיי, זו קבוצה טובה ואני לא דואג להם. אין לי ספק שהם יכולים להגיע לפיינל פור ולזכות בתואר".

דיוויד בלאט הוסיף: "היה מרגש כשג'ורדן בא למכבי, וכנראה שיהיה מרגש גם כשהוא יעזוב. אבל אין מה להצטער על כך כי ידענו שזה יקרה מתישהו. יש הרבה אופציות למחליפים, ביניהם שחקנים שאולי לא יעלו לשלבים הבאים ביורוליג, ביורוקאפ או ביורוצ'אלנג', או שחקנים שמחפשים לשדרג את עצמם. לא נמהר לקבל החלטה, אבל נהיה עם האצבע על הדופק ונשתדל לבחור שחקן שיתאים לנו".

דונטיי דרייפר מצדוויטה זאגרב יחליף את פארמר?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully