וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק דלהום חתם ביוסטון טקסאנס

30.11.2011 / 1:44

הטקסאנס העדיפו את הקוורטרבק הוותיק על פני ג'ף גארסיה. אורלובסקי יפתח בקולטס, שפיטרו את מתאם ההגנה לארי קוייר

יוסטון טקסאנס חושבת על הפלייאוף ורוצה קוורטרבק מנוסה. הטקסאנס בחרו היום (שלישי) בג'ייק דלהום שינהיג אותם קדימה בפברואר, כשהחתימו את הקוורטרבק הוותיק עד תום העונה. דלהום הועדף על פני ג'ף גארסיה, כשהטקסאנס הבינו שלא יוכלו להחתים את ברט פארב.

חילופי קוורטרבקים גם באינדיאנפוליס. הקולטס החליטו לבצע מהפכה בעמדה ולהעלות ביום ראשון את דן אורלובסקי למפגש עם ניו אינגלנד בפוקסבורו. אורלובסקי היה, כזכור, הקוורטרבק שסיים בדטרויט את עונת 2008, אז הפכה הקבוצה לראשונה בהיסטוריה שרושמת עונת 16 משחקים ללא ניצחון. הקולטס גם מצאו את האשם במצב הקבוצה - מתאם ההגנה לארי קוייר, שפוטר.

עוד חדשות: ג'ון אלוויי, המנהל המקצועי של דנבר, ביקר את הקוורטרבק טים טיבו ב-21 בנובמבר לאחר הניצחון 13:17 על ניו יורק ג'טס. אלוויי נשאל בראיון רדיופוני האם מצא את קוורטרבק העתיד של הקבוצה והשיב "לא". כשמדובר בטיבו, זו תשובה לא מקובלת, מסתבר.

"הופתעתי מכך שאנשים ראו את זה כתגובה שלילית", אמר אלוויי, "לא התכוונתי להיכנס בטימי. זה היה רק מבחן מציאות ולא ביקורת, מכיוון שהתייחסתי גם לדברים החיוביים שטיבו עשה. אני מאוכזב מעצמי, הייתי צריך לעשות עבודה טובה יותר בהסבר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully