וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ק דל ריו פוטר מג'קסונוויל

29.11.2011 / 17:31

עם מאזן 8:3 אמרו הג'אגוארס שלום למאמנם מאז 2003. העונש של נדמוקונג סו: השעייה משני משחקים. ג'ונסון התנצל בפני בורס

לכל דבר רע יש סוף. לאחר שנים של כשלונות, ג'קסונוויל החליטה שהיא לא מאמינה שג'ק דל ריו יצעיד אותה להישגים, והיום (שלישי) פיטרה את המאמן. הג'אגוארס יגיעו למשחק המאנדיי נייט מול סן דייגו כשהם במאזן 8:3 ושום מערך בקבוצה מלבד משחק הריצה לא עובד. דל ריו התמנה למאמן ב-2003 ויסיים את הקריירה בג'אגוארס במאזן 71:68. עונתו הטובה ביותר הייתה 2007, אז הצעיד את הקבוצה לפלייאוף עם מאזן 5:11 וניצח בפיטסבורג, לפני שנוצח בפוקסבורו על ידי ניו אינגלנד. מי שיחליף אותו כמאמן זמני הוא מתאם ההגנה מל טאקר.

הבשורה הטובה עבור הג'אגוארס היא מכירת הקבוצה והעברתה מידיו של ויין וויבר לאיש העסקים מאילינוי שאהיד חאן. חאן, פקיסטני במוצאו, היה מועמד בעבר לרכוש את סנט לואיס ראמס וישאיר את הקבוצה בעיר המפרץ מצפון פלורידה, למרות הערכות רבות שנים כי תועבר.

כצפוי, נדמוקונג סו ספג עונש כבד. התאקל של דטרויט, שביום חמישי מחץ את ראשו של אוואן דיטריך-סמית' מגרין ביי (15:27 לפאקרס) למשטח ולאחר מכן דרך על זרועו, הושעה משני משחקים ללא שכר. הוא יחמיץ את משחק הקבוצה הקרוב מול ניו אורלינס ואת המפגש עם מינסוטה בשבוע שלאחר מכן.

יוסטון מחפשת קוורטרבק, לאחר שמאט ליינארט הלך בעקבות מאט שאוב וסיים את העונה. ג'ף גארסיה וג'ייק דלהום הוותיקים הוזמנו להיבחן בקבוצה, שצפויה להעפיל השנה לראשונה בתולדותיה לפלייאוף.

סטיב ג'ונסון מבפאלו, שחגג באנדזון טאצ'דאון עם "ירייה" ברגל התנצל בפני פלקסיקו בורס, אליו כוונה העקיצה. "הוא הבין שעשה טעות מבישה", אמר בורס, "אבל לפעמים עושים דברים לא בוגרים על המגרש". בזמן המשחק לא היה לבורס שום מושג על הדאחקה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully