וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברק משה ואופיר עמרם בתמונת ההרכב

29.11.2011 / 13:39

ההיעדרות של איינבינדר וזו האפשרית של ברוכיאן בשבת, גורמות כאב ראש ליובל נעים. גם אביתר ברוכיאן נלקח בחשבון

בית"ר ירושלים שבה להתאמן הבוקר (שלישי) לאחר יום חופש. בצל האכזבה מההפסד בקרית שמונה, המאמן יובל נעים ושחקניו מתכוננים למשחק נגד מכבי פתח תקוה, שאתמול ניצחה לאחר תקופה ארוכה וחלפה על פני בית"ר בטבלה. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת פתח תקוה: "זה יותר קשה מהמשחקים נגד הגדולות. לחמן יבוא לסגור כאן בשני קווים, לשחק אגרסיבי ולצאת למתפרצות עם טל בן חיים ועומר גולן. כבר נפלנו נגד הקבוצות האלו והפעם צריך לשחק מאוד חכם".

נעים יצטרך להסתדר בשבת עם הרכב חסר. דן איינבינדר ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואבירם ברוכיאן נמצא בספק בשל הפציעה במפשעה. ברוכיאן ערך היום אימון קל אחרי שגם בשבוע שעבר הוא לא התאמן ובקרית שמונה הרגיש כאב חד ויצא מהמשחק בדקה ה-60. לפיכך ייתכן שהוא יקבל מנוחה בשבת או שיתחיל את המשחק על הספסל. ההיעדרויות הללו גורמות למאמן נעים צרות. את איינבינדר מועמדים להחליף ברק משה ואופיר קריאף ובנוגע לברוכיאן, אופיר עמרם הוא האופציה המועדפת על נעים. מעבר לשניים הללו, נעים גם שוקל את האפשרות לפתוח עם אביתר ברוכיאן כמגן שמאלי ולהעלות את אבי ריקן לקישור.

למרות שביעות הרצון מהיכולת של הקבוצה בשבת האחרונה, במועדון חוששים שהפסד במשחק הקרוב עשוי לסבך את הקבוצה ולגרום למתיחות גדולה, ולכן מייחסים לו חשיבות גדולה מאוד. בבית"ר מקווים שלפחות 5,000 אוהדים יגיעו לטדי כדי לתמוך בקבוצה ואמרו: "עבר שלב המחמאות. מכבי פתח תקוה זה הליגה שלנו והפסד שלישי יכול להביא למומנטום שלילי גדול והרבה בלגן והסתבכות בתחתית. ניצחון ואנחנו מתקדמים למרכז הטבלה, וזה כבר מקום אחר לגמרי".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully