וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פתח תקוה ייפרדו ממגמאדוב מול הפועל ת"א

29.11.2011 / 10:48

האוהדים: "כך ראוי להיפרד מסמל". בן חיים: "אין ראוי מגולן לכבוש. סרט הקפטן יחזור אליו". פרדה צפוי לחזור מהשעיה

אוהדי מכבי פתח תקוה יערכו טקס פרידה מפואר מכוכב העבר של המועדון מורד מגמאדוב ב-17 בדצמבר, במשחק הבית מול הפועל תל אביב שיתקיים באיצטדיון המושבה. השחקן שפרש בתום העונה שעברה ומונה לתפקיד עוזר המאמן וסקאוט המועדון, ישתתף בטקס בו יהיו נוכחים גם שחקני עבר ומאמנים מוכרים בכדורגל הישראלי. הבוקר התקבל אישור מההתאחדות לעריכת הטקס, וללא כל קשר יערוך גם המועדון טקס פרידה, כנראה בשילוב הטקס שיערכו האוהדים, מהבלם. פתח תקוה עשויה לחנוך את מגרשה כבר בשבוע הבא, במשחק בית מול עכו, כך שהמשחק מול הפועל תל אביב עשוי להיות השני באיצטדיון. נציג חוג האוהדים, אורן גרינפלד: "החלטנו שראוי להיפגש מסמל בצורה מכובדת, במשחק שימשוך קהל רב".

במועדון מרוצים מאוד מהניצחון על בני יהודה, אבל בעיקר מחזרתו של עומר גולן, שכבש את שערו הראשון העונה. "אין ראוי יותר מעומר גולן לכבוש את שער הניצחון, הוא מודל לחיקוי ולכן היה חסר לנו מאוד. מהרגע שהוא נכנס כל השחקנים שמו לב שמשהו משתנה, החזרה שלו חשובה לכולנו, היא תעשה טוב לקבוצה, מכל הבחינות". אמר הבוקר טל בן חיים בעקבות שער הניצחון של החלוץ. כזכור, עוד לפני המשחק דיברו בפתח תקוה על החשיבות של גולן לקראת המשחק הזה, בעיקר לנוכח העובדה שאייל לחמן החליט לבנות את משחק ההתקפה על החלוץ. על המאמן נאמר: "מהרגע שאייל הגיע למועדון הקבוצה עמדה טוב על המגרש, אבל התוצאות לא הגיעו. שמחים שהקבוצה החלה להתחבר".

בן חיים ששימש אתמול כקפטן הוסיף: "זאת הפעם הראשונה שאני עונד את הסרט. עמי פאן העניק לי אותו לפני המשחק וכמובן שלא יכולתי לסרב. שמח שניצחנו במשחק הראשון שלי כקפטן, אבל לכולם ברור שעומר ראוי לו וכבר במשחק הבא הוא יחזור להיות הקפטן של הקבוצה". בן חיים עדיין ממתין להתפתחויות בנוגע לארבעת הקבוצות האוקראיניות שהביעו בו עניין לאחרונה: דינמו קייב, דנייפרו, שחטיור ומטאלורג דונייצק. הקבוצות מוכנות לשלם מיליון דולר לעונה לחלוץ וסוכן שעובד עם הקבוצות הללו ביקש להכניס את המשא ומתן להילוך גבוה. בסביבתו של החלוץ אמרו אתמול: טל מעדיף לשחק באירופה, ולא בהפועל תל אביב. יש לו הצעות מאוקראינה, אבל הוא לא מעורב במשא ומתן".

מריו צארביץ' גילה אתמול שיפור במשחקו וצפוי לפתוח בהרכב גם במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים. מעמדו של הקשר ג'סטיס וומפור ששוב שולב לקראת הסיום מתערער והוא עשוי לעזוב בינואר. דני פרדה עדיין מושעה, אבל לחמן צפוי להחזירו בקרוב לאימונים. אתמול פרדה לא נכלל בסגל הקבוצה.



מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully