וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קדוש מעולה

29.11.2011 / 7:11

הצגה של דרו בריס, שמסר לארבעה טאצ'דאונים ורץ לאחד, נתנה לסיינטס 24:49 על הג'איינטס. משחק נהדר גם למאנינג

ניו אורלינס (3:8) - ניו יורק ג'איינטס (5:6) 24:49

ניו אורלינס ראתה את משחקי יום ראשון והניצחון של אטלנטה וידעה שהפסד שלה ישווה את המאזנים בין הקבוצות בבית הדרום. הסיינטס ראו, וענו בגדול עם התפוצצות התקפית וניצחון גדול 24:49 על ניו יורק ג'איינטס במאנדיי נייט.

דרו בריס היה בזון מהרגע הראשון. הקוורטרבק של הסיינטס, שעושה את דרכו לעבר עונה היסטורית מבחינת יארדים, הוסיף הלילה למאזנו עוד 363 כאלה והתקרב צעד נוסף לשבירת שיאו של דן מרינו. אבל בריס לא הסתפק רק ביארדים ושרף את הגנת הענקים בכל דרך אפשרית. בתחילת הרבע השני הוא מצא את לאנס מור לטאצ'דאון של ארבעה יארד ובשתי הדקות האחרונות של המחצית הוסיף עוד צמד, פעם אחת לג'ימי גרהאם ופעם נוספת למור, כדי להוריד את הקדושים להפסקה ביתרון מבטיח, 3:21.

ברנדון ג'ייקובס הגיח לאנדזון בתחילת המחצית השנייה כדי להכניס קצת מתח למשחק, אבל זה לא עניין את בריס, שהשיג טאצ'דאון ריצה משלו שש דקות לסיום הרבע השלישי ותוך דקה וחצי מצא את ג'ימי גרהאם בפעם השנייה לטאצ'דאון של 29 יארד. סך הכל, בתוך קצת יותר מ-25 דקות, בריס מסר לארבעה טאצ'דאונים ורץ לאחד.

הג'איינטס עדיין סירבו להיכנע ואיליי מאנינג, ששיחק בעיר הולדתו מול הקבוצה בה שיחק אביו, מצא את ויקטור קרוז ל-72 יארד וטאצ'דאון, אלא שפייר תומאס מיד החזיר אחד בצד השני. קרוז ומאנינג עוד הספיקו להתחבר פעם נוספת, אבל את החותמת על המשחק הזה שם מארק אינגרם, ששיחק גם הוא נגד הקבוצה בה זכה אביו באליפות ודקה לסיום רץ ל-35 יארד וקפץ לחגוג עם האוהדים.

חוץ מהמספרים הנפלאים של בריס, גרהאם סיים עם 84 יארדים אוויריים, מרוקס קולסטון הוסיף 78. משחק הריצה של ניו אורלינס היה נהדר: 80 יארד לאינגרם, 63 לתומאס ו-54 לדארן ספרולס. איליי היה מצוין גם הוא ונתן הכל. הוא מסר ל-406 יארד, צמד ואיבוד. קרוז תפס 157 יארד מתוכם, האקים ניקס הוסיף 87.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully