וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רק אם באמת חייבים

30.11.2011 / 13:00

סיאטל ופילדלפיה המאוכזבות, שגמרו את העונה, יוציאו לדרך את המחזור ה-13 בלילה שבין חמישי לשישי (3:20, ESPN)

סיאטל (7:4) - פילדלפיה (7:4), 3:20, בין חמישי לשישי, ESPN

בסיוטים הכי גרועים של אנדי ריד לפני העונה, הוא לא חלם שהאיגלס שלו יגיעו למשחק הזה, חודש לפני תום העונה הסדירה, כשהם במאזן זהה לזה של הסיהוקס וגרוע מכך, כשהם במרחק שלושה משחקים מראשות הבית ושלושה משחקים מכרטיס הווילד קארד הכי קרוב. בהתחשב בעובדה שלעיטמים עוד מצפה משחק בדאלאס ומשחק ביתי מול הג'טס, נראה שמצבם בכי רע ואת הפלייאוף השנה הם יראו בטלוויזיה, אולי עם מאמן אחר.

ההפסד מול הפטריוטס בליל ראשון היה די מביך, ההתקפה הייתה חלשה להחריד עם וינס יאנג במקום מייקל ויק ואילו ההגנה לא הסתדרה עם טום בריידי. "לא יכולתי לחלום שזה המאזן שיהיה לנו עם כמות הכישרון שיש בקבוצה הזאת", אמר השבוע בייאוש התופס דשון ג'קסון.

האיגלס לפחות יכולים להתנחם בעובדה שהמאצ' אפ שמחכה להם השבוע הרבה יותר קל. סיאטל ניצחה שני משחקים רצופים מאחורי טראווריס ג'קסון והיא חלמה על צ'אנס להשתחל בכל זאת לפלייאוף, אלא שהפסד ביתי ברבע האחרון מול הרדסקינס במחזור האחרון הוציא לה את האוויר מהמפרשים והיא תעביר את הזמן עד לסיום העונה.

סידני רייס המארח ומייקל ויק האורח, שלא שיחקו ביום ראשון, צפויים לחזור, אבל כנראה שזה לא ממש מה שיהפוך את המשחק הזה לחוויה אסתטית יוצאת דופן. ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות חוץ, סיאטל לא ניצחה את פילי בבית מאז 1995.

תחזית: גם הפעם לא. איגלס

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully