וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסטין קלר: "החגיגה של סטיב ג'ונסון הייתה טיפשית"

28.11.2011 / 13:20

בג'טס זעמו על שחקן הבילס, שחיקה את תקרית הירי של פלקסיקו בורס אחרי טאצ'דאון. ברט פארב בדרך ליוסטון?

לתופס של בפאלו סטיב ג'ונסון היה ערב מעניין בהפסד אמש (ראשון) 28:24 לניו יורק ג'טס, שפגע קשות בסיכויי הבילס להגיע לפלייאוף השנה. במהלך הרבע השני ג'ונסון תפס מסירה של ריאן פיצפטריק לחמישה יארד והשיג טאצ'דאון שהעלה את קבוצתו ליתרון 7:14. בשניות הסיום של המשחק, אותו ג'ונסון עמד פעמיים במצב טוב לתפוס באנדזון את הכדור המנצח, אולם הוא כשל והבילס הפסידו בפעם הרביעית ברציפות. ברגעים בהם ג'ונסון עוד היה שמח, הוא חגג את הטאצ'דאון שלו תוך שהוא מחקה את התקרית המפורסמת בה פלקסיקו בורס, התופס של הג'טס, ירה ברגלו במועדון בדיוק לפני שלוש שנים. החגיגה המוגזמת עלתה לו בעונש של 15 יארד במהלך שלאחר הטאצ'דאון, מה שבדיעבד סידר טאצ'דאון מהצד השני, אותו השיג לא אחר מאשר בורס.

"זה היה מאוד טיפשי מצידי, סתם רציתי להיות מצחיק", אמר ג'ונסון לאחר המשחק על אותה עבירה שספג, "אני מרגיש שזה עלה לנו במשחק". כשנשאל האם יתנצל בפני בורס, הוא הוסיף: "זו הייתה טעות כלפי חבריי לקבוצה. זהו זה". ומה היה לבורס עצמו להגיד בעניין? הוא לא התרגש יותר מדי: "ראיתי ושמעתי דברים גרועים יותר", אמר התופס של הג'טס, "זה לא מזיז לי. בסופו של דבר ניצחנו, והוא פיספס תפיסות קלות והפסיד להם את המשחק". דסטין קלר, הטייט אנד של הסילונים, לא היה רגוע כמו בורס לגבי החגיגה הפרובוקטיבית: "זה היה טיפשי ומביך. לא עושים דברים כאלה, לא צוחקים על אנשים, בטח שלא על דברים כמו שבורס עבר. אני מתבייש עבור ג'ונסון".

עוד שחקן שעבר ערב לא ממש סימפטי הוא מאט ליינארט. הקוורטרבק המחליף של יוסטון קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו אחרי פציעתו של מאט שאוב, אלא שרבע וחצי על המגרש הספיקו לליינארט להיפצע ולנטוש, כשאת מקומו תפס הרוקי טי ג'יי ייטס, שהוביל את הטקסאנס לניצחון 13:20 בג'קסונוויל. ליינארט מאמין שהוא שבר את עצם הבריח, מאמנו גארי קוביאק אמר שבדיקות הרנטגן לא היו חד משמעותיות ויידרשו בדיקות נוספות. "כנראה שלא אחזור השנה", אמר ליינארט בסיום, "זו אכזבה, קשה לי לעכל את זה, אבל צריך להתקדם הלאה. לא אוותר, זה לא האופי שלי". כעת, עם ייטס מאחורי הסנטר, הטקסאנס, שמחפשים פלייאוף ראשון בתולדותיהם, מודאגים. הקוורטרבק היחיד שנותר להם הוא קלן קלמנס והשמועות כבר החלו לרוץ. קייל אורטון שהיה פנוי, עבר לקנזס סיטי ומי שהוזכר כמועמד הוא לא אחר מאשר ברט פארב. הקוורטרבק, שפרש לפני כשנה, הכחיש את השמועות וכך עשתה גם הקבוצה, אולם מניסיון עבר, שום דבר לא סגור סופית כשמדובר בפארב.

קווינטון קרטר: "ידעתי שטיבו יוביל אותנו לניצחון"

העצבים של נדמוקונג סו עומדים לעלות לו ביוקר. כזכור, ביום חמישי, במשחק חג ההודיה, דרך שחקן הקו ההגנתי של דטרויט על הגארד של גרין ביי אוון דיטריך סמית' בסיומו של מהלך במשחק אותו הפסידו הליונס 27:15. סו הורחק מיידית מהמשחק וכעת נראה שהעונש שלו יהיה הרחקה גם משני המשחקים הבאים של הליונס, בניו אורלינס ומול מינסוטה. מספר חברים לקבוצה קראו להתנהגותו של סו "אנוכית" וקראו בעילום שם לליגה ו/או לקבוצה להעניש אותו בחומרה על מנת שמקרים כאלה לא יחזרו. הנהלת הקבוצה גינתה את מעשיו של השחקן, בעוד הליגה ממשיכה לחקור את המקרה ותחליט על העונה הסופי בימים הקרובים. גם השחקן עצמו הבין שטעה. תחילה הוא הכחיש את הדריכה המכוונת והמכוערת, אולם לאחר מכן אמר: "ההתנהגות שלי לא הייתה מקובלת. עשיתי טעות ולמדתי ממנה".

עם כל הכבוד לסיפורים ברחבי הליגה, יש רק דבר אחד שממשיך להעסיק את ארצות הברית- "הטיבומאניה". דנבר שוב ניצחה אמש, 13:16 מורט עצבים בשניות הסיום של ההארכה בסן דייגו. אומנם הפעם טיבו לא הוביל דרייב מנצח, אבל הבורנקוס שוב חזרו מפיגור ברבע האחרון וניצחו בפעם הרביעית ברציפות, החמישית בשישה משחקים עם טיבו כפותח והם במרחק משחק אחד בלבד ממוליכת בית המערב אוקלנד ומכרטיס הווילד קארד השני בו אוחזת כרגע סינסינטי. בעיטה של מאט פריטר מ-37 יארד הכריעה את המשחק בהארכה. בזמן הבעיטה, נצפה קווינטון קרטר, הסייפטי הרוקי של דנבר, כשהוא כורע במרכז המגרש בתנוחה שכל כך מזוהה עם הקוורטרבק של קבוצתו.

"אמרתי לכולם שאני אעשה את זה בסיום ההארכה", אמר קרטר הצוהל בסיום, "ידעתי שטיבו יוביל אותנו לניצחון. פיליפ ריוורס הסתכל עליי במבט מוזר כשכרעתי, אבל לא איכפת לי. רציתי לחגוג עבור הקוורטרבק שלנו. את מי זה מעניין איך הוא זורק? אנחנו מנצחים איתו". בתוך ים הבלאגן סביב טיבו, נדמה שההגנה של הברונקוס, שאיפשרה ליריבות רק 15 נקודות בממוצע למשחק באותם חמישה ניצחונות, מעט נשכחת. לא נראה שהורדת הפוקוס מהם והעברתו לקוורטרבק מפריעה לחוליית ההגנה יותר מדי ואמש, אחרי עוד משחק גדול, הליינבקר וון מילר אמר: "אנחנו עושים כל מה שצריך. משני צידי הכדור.אנחנו משחקים כמו קבוצה".

ומה עם טיבו עצמו? במהלך ההארכה, ניק נובאק, הבועט של הצ'ארג'רס, החמיץ בעיטת שדה מ-53 יארד שיכולה הייתה להכריע את המשחק. טיבו בחר שלא להסתכל על הבעיטה והיה עסוק בתפילות במקום. זה הצליח לו. "אולי ביקשתי החמצה, אולי חסימה, אולי הכל יחד", אמר הקוורטרבק בסיום, "יש כאן חבורה מיוחדת. כשדברים לא הולכים טוב, אנחנו נדבקים עוד יותר. אנחנו מנצחים כי אנחנו מאמינים בעצמנו ובצוות האימון שלנו".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully