וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אבוטבול: "הצלחנו במשחק לא טוב שלנו"

27.11.2011 / 12:29

קשר רמת השרון מרוצה מהניצחון אתמול על הפועל חיפה: "היה חשוב לנו לא לספוג". גל ניר ייעדר מול מכבי נתניה בשל צהובים

בעירוני רמת השרון נרשמה שמחה גדולה בעקבות הניצחון 0:2 על הפועל חיפה אתמול (שבת) באצטדיון רמת גן. לקבוצה הצנועה היה זה משחק שישי ברציפות ללא הפסד והיא נמצאת בחצי העליון של הטבלה, עם 20 נקודות . "מבחינתי חסרות עוד ארבע נקודות שהיינו צריכים לקחת" אמר הבעלים מאיר יצחקי בסיום.

גל בראל שזעם אחרי שהוחלף במחצית הראשונה, עשוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון אחרי שהשמיע גערות כלפי המאמן מנחם קורצקי. במהלך המשחק אמר יצחקי כי בראל לא יתלבש בשבוע הבא ויהיה על הספסל בשבועות הקרובים, אך לאחר המשחק כבר נשמע מעט אחרת: "זה דברים שקורים בלהט משחק. אני דווקא שמח ששחקן מרגיש ככה כשהוא מוחלף. הייתי רוצה שכולם ירגישו ככה".

השחקן המצטיין של רמת השרון אתמול היה משה אבוטבול, שבישל את השער הראשון וכבש את השני: "למרות זאת שחקנים הציגו משחק הקרבה ולחימה ולדעתי אם הצלחנו להבקיע במשחק לא טוב שלנו אז זה מעיד על אופי. היה חשוב מאד שלא ספגנו שער וזה מה שנתן לנו את הניצחון".

אבוטבול גם התייחס לההיצמדות המפתיעה של קבוצתו לחלק העליון: "אנחנו לא מסתכלים על הצמרת, אלא חיים ממשחק למשחק. אין לנו מטרה מוגדרת בליגה ואני חושב שיהיה לא נכון להצהיר על כזו. אנחנו מועדון קטן, הדרך עוד ארוכה ואני שמח שהולך לנו. אבל מטרות זה לא משהו לשלב הזה של העונה".

השוער גל ניר ייעדר בשבוע הבא נגד מכבי נתניה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. שוער המשנה רועי לייבוביץ' צפוי להחליפו. במועדון אמרו כי בשבועיים הקרובים ישולמו לשחקנים משכורות חודש אוקטובר, שהיו אמורות להיות משולמות לפני כשבוע.

צפו בעירוני רמת השרון מנצחת את הפועל חיפה
עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully