וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שמעון אבוחצירא סיכם על הארכת חוזהו

27.11.2011 / 18:34

מוליכת הטבלה סיכמה עם החלוץ על הישארותו לארבע שנים נוספות בצפון. אבוחצירא: "החתימה תהיה בעוד כמה ימים"

שמעון אבוחצירא סיכם היום (ראשון) על הישארותו לארבע שנים נוספות בעירוני קרית שמונה. החלוץ שכבש אתמול את שער הניצחון של מוליכת הטבלה בניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים אמר הערב: "הגענו לסיכום, החתימה תהיה בימים הקרובים".

בקרית שמונה שפשפו היום היטב את העיניים למראה טבלת ליגת העל. הניצחון אתמול העלה את הקבוצה למקום הראשון בטבלה ולמרות ששם עדיין לא מדברים בגלוי על אליפות, אין שחקן בקבוצה שבסתר ליבו לא מפנטז כבר עכשיו על סנסציה בסיום הליגה.

"המטרה הייתה לנצח את המשחק ואנחנו לא חושבים מעבר לזה", אמר אבוחצירא, "אנחנו מסתכלים על המשחק הבא ולא על המקום הראשון. מוקדם מדי לסמן מטרות ורק בהמשך נדבר על כאלו".

אבוחצירא הוסיף: "יותר קשה לנו בבית מאשר בחוץ כי הקבוצות מגיעות לכאן סוגרות את המשחק. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולחשוב יותר מהר נגד היריבות כדי לשפר את זה. אני לא מסתכל על עצמי ברמה האישית ועל האפשרות להגיע לנבחרת, אלא רק על הקבוצה".

בקרית שמונה סופרים כעת 11 מחזורים ללא הפסד ובקבוצה מקווים לשמור על המקום במעלה הטבלה גם אחרי שני המפגשים הקרובים עם הפועל עכו והפועל תל אביב. בקבוצה גם מקווים שאיתן טיבי ובריאן חרסיסיץ' הפצועים יחזרו לפעילות מלאה למשחק נגד עכו ביום שבת.

עדכון ראשון: 11:42

צפו בקרית שמונה גוברת על בית"ר ירושלים ועולה לפסגה
בן שמעון: "לא מתכוון להתנצל על איך שנראינו נגד בית"ר"
עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully