וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

26.11.2011 / 20:50

פנדל של אחמד סבע העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-29, אבל אזורוב איזן בדקה ה-68 והקבוצות חילקו את הנקודות

בני סכנין ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במחזור ה-13 בליגת העל. המארחת הגיעה אחרי ניצחון חוץ על הפועל חיפה, נתניה הביסה בשבוע שעבר 2:6 את הפועל ראשון לציון, אבל חלוקת הנקודות מנעה מכל אחת מהקבוצות להשיג ניצחון שני ברציפות.

מאמן סכנין שלומי דורה אמר לאחר המשחק: "תיקו לא משקף כי אם נספור את ההחמצות שלנו אז לא נוכל לצאת מזה. מצד שני כשנתניה הובילה היא החמיצה ממצב בטוח שער נוסף. בסך הכל היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה והגיע לנו להשוות ובכלל אני חושב שהיינו טובים יותר ואני מאוכזב מהתוצאה".

מאמן נתניה ראובן עטר: "בסך הכל היינו טובים במחצית הראשונה והם טובים יותר במחצית השנייה. אם אני מסתכל על כל המשחק בכללותו אז התוצאה משקפת. יכולנו לעלות ל-0:2 והחמצנו שער די בטוח אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו צריכים לעבוד על הקטע הזה שאנחנו משחקים טוב רק מחצית אחת כמו בשבוע שעבר".


בנתניה ידעו שסכנין היא קבוצת בית טובה, אבל הקבוצה של עטר נהנית לאחרונה מחזרתם לכושר של סרגיי טרטיאק שהיה פצוע, ושל חן עזרא ואחמד סבע, והשניים האחרונים היו אחראים לשער בדקה ה-29. עזרא פרץ לרחבה והוכשל על ידי השוער המארח מוחמד קנדיל, וסבע ניצל את הפנדל כדי לכבוש את השער העשירי שלו העונה.

הקבוצה של שלומי דורה החלה לחפש את השוויון בפעלתנות וקוסטדין אזורוב החמיץ מספר הזדמנויות, אבל בדקה ה-68 כבר מצא את הרשת. מהראן ראדי בעט, אמיר אדרי הצליח להדוף, אבל הבולגרי היה ראשון לכדור כדי לכבוש ולחתום את התוצאה, 1:1.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (באסם גנאים, 90), מהראן ראדי, אוהד קדוסי (אריק גאוו, 46), קוסטדין אזורוב.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (פיראס מוגרבי, 60), חן עזרא, סרגיי טרטיאק (מוחמד כליבאת, 60), אחמד סבע.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully