וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בית"ר ירושלים: בצפון מחפשים אוויר פסגות

הקבוצה של בן שמעון יודעת שניצחון יעלה אותם לראש הטבלה. אבירם ברוכיאן כשיר ויפתח. בן יוסף בחוץ (ש', 17:00, ספ' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המשחק האחרון בין השתיים בקרית שמונה היה במחזור האחרון של הליגה הסדירה בעונה שעברה. בית"ר ניצחה 0:1 משער של קובי מויאל. גם במפגש הראשון בעונה שעברה, בטדי, ניצחה בית"ר 0:1, משער של אבירם ברוכיאן.

*בפעם האחרונה שיובל נעים פגש את קרית שמונה, הוא היה מאמן הפועל פתח תקוה, בעונה שעברה ונוצח בבית 3:1.

* בית"ר ירושלים עומדת על ממוצע הבקעות של פחות משער למשחק, כאשר גם קרית שמונה מבקיעה בבית 0.8 שערים למשחק, כך שהצפי הוא למשחק לא אטרקטיבי במיוחד.

* קרית שמונה לא נוצחה כבר עשרה משחקים, מאז ההפסד הביתי 3:1 למכבי נתניה במחזור השני.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה נושמים אוויר פסגות, תרתי משמע. בקבוצה יודעים טוב מאוד כי משמעותו של ניצחון על בית"ר הוא עלייה לפסגת הליגה, לראשונה העונה. "אנחנו אף לא חושבים בקטן", אמר היום רביד גזל לקראת המשחק, "התקשורת רוצה לצייר אותנו כקבוצה קטנה שהלחץ יהיה עליה וזה בסדר, אבל אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו ומקווים להתקדם ולנצח בכל שבוע. אנחנו חושבים על דברים גדולים השנה. עם זאת, אנחנו יודעים שברגע שמכבי חיפה, הפועל ומכבי תל אביב יסיימו את החלק שלהן באירופה, יהיה לנו הרבה יותר קשה. בתחילת השנה, כשהתוצאות לא באו, האמנו בעצמנו וידענו שאפשר לעשות דברים הרבה יותר טובים וגם עכשיו אנחנו מאמינים. אם נגיע לסוף העונה ונהיה חזק בצמרת, ברור שנחשוב על לעשות משהו בלתי נשכח".

"בית"ר קבוצה טובה, עם שחקנים טובים מאוד", המשיך הקשר, "התוצאה שלהם מול מכבי חיפה מטעה, אבל גם אם הם היו באים אחרי ניצחון, היינו צריכים להתכונן למשחק קשה מאוד. אני מקווה שנמשיך את התקופה היפה שלנו וננצח מחר". המאמן רן בן שמעון ניסה להוריד את שחקניו לקרקע באסיפת הקבוצה ואמר: "בית"ר קבוצה מסוכנת עם שחקנים מאוד מוכשרים בכל חלק במגרש. אם נגיע שאננים ולא מרוכזים למשחק, זה יעלה לנו ביוקר". בן שמעון כרגע מתלבט בהרכב בין שלומי אזולאי שחזר להתאמן כרגיל וכשיר למשחק לבין עדי אלישע, שפתח מול בני יהודה. כרגע יש עדיפות לראשון, אך מחר יחליט המאמן באיזה מערך לעלות. במידה ואזלואי יפתח הקבוצה תחזור למערך של שלושה חלוצים. איתן טיבי לא יהיה בסגל מחר עקב מתיחה במפשעה ובריאן חרסיסיץ', פצוע אף הוא ועדיין בספק למחר. חרסיסיץ' לא אמור לפתוח, אך ייתכן ויהיה בסגל.

בית"ר ירושלים:

הקבוצה יצאה לסוף שבוע בצפון הארץ ותערוך שם את האימון המסכם לקראת המשחק. לפני האימון ביקרו שחקני הקבוצה ואנשי המועדון ב"חצר תל חי", שם ערכו סיור וצפו בתמונות מביקור של שחקני הקבוצה בשנות ה-30 במקום. זהו ביקור שני של בית"ר באתרי מורשת, לאחר שלפני מספר שבועות ביקרו השחקנים במרכז מורשת בגין בירושלים, כל זאת במטרה לנסות ולהתחבר לשורשים של אגודת בית"ר.

בנוגע לצד המקצועי, לא צפויות יותר מדי הפתעות לקראת המשחק ויובל נעים צפוי לעלות עם ההרכב שפתח במשחק ההפסד למכבי חיפה. אבירם ברוכיאן לא התאמן במהלך השבוע, אך צפוי להיות כשיר למשחק, כמו גם דן איינבינדר. אוהד סיידוף ימשיך לפתוח בשער במקומו של אריאל הרוש הפצוע, שצפוי לחזור בעוד כשלושה שבועות לסגל הקבוצה. תומר בן יוסף לא יהיה בסגל ומיגל פורטיז'ו ימשיך לקבל קרדיט בהרכב לצד אנדריי פיליאבסקי. כ-1000 אוהדים צפויים ללוות מחר את הקבוצה לקרית שמונה, כאשר הצפי הוא לאיצטדיון מלא.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

כל קבוצה שרוצה לקרוא תיגר על האליפות חייבת כוכבים עם יכולת אישית גבוה כמו החלוץ המחונן הזה. אם באמת קרית שמונה רוצה שיספרו במאבק לאליפות, אבוחצירא צריך להראות מחר שיש לו את מה שצריך, ושהוא יכול למשוך את הקבוצה לעונה חלומית.

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר

הקשר נמצא בירידה בשבועות האחרונים ולא מצליח לשחזר את היכולת מפתיחת העונה. הוא חסר לקישור האחורי של בית"ר, שלא יכול להתבסס על קובי מויאל בלבד. חזרה של איינבינדר לכושר טוב, תוביל גם את הקבוצה בחזרה לכושר טוב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שי צדק, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, וויליאם נג'ובו, עדי אלישע (שלומי אזולאי), אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully