וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל עכו: דבאלישווילי ויאיא בהרכב

הגאורגי עדיין רוצה לעזוב, גורם: "לא נפסיד כסף. השקענו בו". תורג'מן ודגני לא בסגל. לסלליך יש מה להוכיח (ש', 19:30, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הפועל עכו ניצחה רק פעם אחת את מכבי חיפה בליגה. זה קרה בקריית אליעזר בפברואר 1979.

* נחשו מי פתח כבלם בהרכבה של מכבי חיפה באותו משחק? ניחשתם נכון. מאמן עכו, אלי כהן, שכבר לא מחפש נקמה.

* בגביע הטוטו בשנה שעברה, עכו ניצחה 2:3 באיצטדיון גרין.

* יניב קטן כבש שלושה שערים בארבעת המפגשים האחרונים מול עכו.

* האם זה הזמן לספסל את מוחמד גדיר? בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים מול עכו, החלוץ רשם שער או בישול.

* הפועל עכו מגיעה לקרב מול הירוקים עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד. בכל חמשת המשחקים האחרונים, הקבוצה של אלי כהן הבקיעה לפחות שער אחד.

* מאז ההפסד לבית"ר ירושלים בחוץ כבר במחזור השני, עכו לא הפסידה בחוץ. שני משחקים היא סיימה עם ניצחונות ושניים נוספים בתיקו.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

לאחר הצמד שכבש בשבוע שעבר, בחיפה מצפים לפריחה מחודשת של החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שצפוי לעזוב בינואר. למרות שעדיין לא הוגשה הצעה רשמית מהקבוצה הטורקית, בחיפה כבר מדווחים על פערים המבוססים על דברי הסוכנים. הדרישה הראשונית של חיפה עומדת על חצי מיליון יורו (בתחילת העונה, כזכור, דרשו לפחות מיליון יורו תמורתו), הטורקים מוכנים לשלם מחצית. בחיפה צפויים לרדת במחיר, אבל גורם במועדון הבהיר: "השקענו בו לא מעט (נרכש תמורת רבע מיליון יורו, א"י) ואין לנו כוונה להפסיד עליו. אנחנו מאמינים שיש קבוצות שירצו לשלם עליו". דבאלישווילי, כמו סיידו יאיא, שסבלו ממתיחות, תורגלו היום בהרכב.

לאחר האימון היום התברר סופית שסארי פלאח הפצוע, שלא כשיר במאה אחוז, גם לא יהיה בסגל. כצפוי, איציק כהן שתורגל בזמן היעדרותו של יוריצה בוליאט (נבחרת קרואטיה) בשבוע שעבר, יפתח. תמיר כהן ימשיך לקבל את המושכות בקישור האחורי לצידו של סיידו יאיא. כזכור, מאז השיחה עם אלישע לוי השחקן מקבל יותר הזדמנויות ובחיפה מאמינים שככל שיחלוף הזמן הוא יהפוך להיות שחקן הרכב לגיטימי. יניב קטן יפתח, למרות שנפצע קלות במהלך האימון. מוחמד גדיר, ששוחח עם אלישע לוי, ישוב לסגל הקבוצה. שחקן בקבוצה אמר כבר אתמול לקראת המשחק: "קבוצה שרוצה לקחת אליפות, חייבת לייצר המשכיות". אלון תורג'מן ואוראל דגני קיבלו הודעה שלא יהיו בסגל למשחק.

הפועל עכו:

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, עכו מקווה לחולל הפתעה נוספת ולסבך גם את הירוקים. אלי כהן ניסה להנחית השבוע את השחקנים שלו אל הקרקע, ולשמחתו הרבה האימונים עברו בשלום וללא פציעות. כהן צפוי לעלות כמעט עם אותו הרכב שניצח את הצהובים, פרט לשינוי אחד. החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ', שלא פתח נגד הצהובים, ישוב להרכב על חשבונו של גיא דיין, שיפתח את המשחק על הספסל. ניסו קפילוטו וגבע ברקאי ימשיכו לשתף פעולה במרכז ההגנה בשל הפציעות של דימקאו פידליס ומשה מישאלוב. האחרון צפוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא בהוראת רופאו.

כהן הכין את שחקניו למשחק האגפים המסוכן של מכבי חיפה והציג להם קטעים ממשחקים של הירוקים. כשהוא שם דגש על סגירתו של יניב קטן. "הוא מחפש כל הזמן את השטחים המתים ואתם צריכים למנוע ממנו לקבל את הכדור", ביקש המאמן. מעבר לכך, את דברי העידוד נתן השבוע יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן, שאמר לשחקנים באסיפה: "מדברים עליכם דברים טובים מאז הניצחון על מכבי תל אביב. תבואו עם הרבה אמונה וביטחון ואני סומך עליכם".

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: בויאן שראנוב

ניר דוידוביץ' מצא את עצמו בלבה של סולחה עם הקפטן שלו בתזמון הכי גרוע לו יכול היה לצפות: החורים בהגנת מכבי חיפה עלולים היו בקלות להסתיים עם הפסד בטדי, לולא השוער הסרבי. שחקנים בקבוצה מעידים כי שראנוב נמצא בתקופה טובה, נראה חד מאוד באימונים ומתחיל לספק הסברים לכל מי ששאל מדוע הוא הגיע למכבי חיפה. אם הוא ימשיך בקצב הזה, דוידוביץ' יוכל רק לחלום לשחק עם יניב קטן.

הפועל עכו: סינטאיהו סלליך

מתחילת השנה נחשב סלליך לציר המניע של עכו. חמישה שערים בכל המסגרות (ארבעה בליגה) ושלושה בישולים, הובילו את הקשר הצעיר להפוך לבאנקר בהרכב. למרות שדווקא בניצחון על מכבי תל אביב הוא לא היה אחד מהבולטים על כר הדשא, יש לו הזדמנות להוכיח לחיפה, ממנה הוא מושאל לעכו, שהוא השחקן שכל כך חסר לה העונה, ולעורר מחשבות אצל אלישע לוי לגבי העונה הבאה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן, אייל גולסה, יניב קטן, ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully