וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון - הפועל חיפה: "האחריות היא שלכם"

ניצן שירזי ניסה להמריץ את שחקניו: "גם אם לא אהיה פה, אף אחד לא רוצה לחוות ירידת ליגה". קורצקי: "מתרכזים בכדורגל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עירוני רמת השרון לא נוצחה בחמשת המשחקים האחרונים, והיא מחזיקה ב-80% אחוזי הצלחה נגד קבוצות החלק התחתון של הקבוצה.

* לרמת השרון אחוזי הצלחה טובים יותר בחוץ מאשר בבית. לא ממש מפתיע ביחס לקבוצה חסרת מגרש ביתי.

*את מירב הנקודות שלה הוציאה השנה הפועל חיפה מחוץ לקרית אליעזר. בחמישה משחקי חוץ היא הצליחה לאגור חמש נקודות מתוך השבע שלה, כולל הניצחון היחיד שלה העונה, ולכבוש שלושה שערים כשהיא סופגת רק ארבעה מתוך 18 שהוציאה מרשתה.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

הקבוצה מגיעה במצב רוח מרומם למשחק מחר, בעקבות תוצאת התיקו מול הפועל תל אביב באצטדיון רמת גן. ברמת השרון חששו שהאירועים שעברו עם מומי זפרן וכל ההמולה מסביב יזיקו לקבוצה, אך השחקנים ידעו לשים הכל בצד ונתנו הכל על המגרש. המאמן מנחם קורצקי אמר: "לי לא היה ספק שזה יקרה. אנחנו שמים דברים בצד וממשיכים להתרכז אך ורק בכדורגל, ולא בתקשורת ובדברים שמסביב".

מי שהצטרפו לצוות המקצועי של קורצקי בשלב זה הוא אברהם בכר ממחלקת הנוער, בעל תעודת הפרו שיאפשר לקורצקי לעמוד על הקווים, וכמו כן אלון מזרחי שמשמש כמאמן חלוצים. לקראת המשחק מחר יעמוד לרשות המאמן סגל מלא, כולל גל בראל שאינו כשיר במאת האחוזים אך צפוי לפתוח בהרכב. השחקנים אמנם לא קיבלו את משכורות חודש אוקטובר שהיו אמורות להיות משולמות לפני מספר ימים, אבל הבעלים מאיר יצחקי הרגיע: "ישנם כמה עיכובים, אך כולם יקבלו את כל מה שמגיע להם. יש כמה הקצבות שמתעכבות, אבל שאף אחד לא ידאג, אנחנו מועדון מסודר ותמיד משלמים הכל".

הפועל חיפה:

שחקני הפועל חיפה יגיעו למשחק בתחושות מעורבות, כשמצד אחד הם יודעים שהפסד יוביל להתפטרותו של של ניצן שירזי לה רבים מהם מייחלים, אך מצד שני הקבוצה זקוקה בדחיפות לנקודות כדי לקבל קצת אוויר במאבקי התחתית. בחיפה דיברו כל השבוע על החלטה הפחדנית כביכול של יואב כץ להשאיר את שירזי בתפקידו, שהפתיעה את השחקנים לאור העובדה שבשבועות הקרובים מחכים להם משחקים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.

בכל מקרה, האווירה הגרועה בקבוצה לא הפריעה לשירזי לערוך אסיפה ארוכה בה ניסה לדבר לליבם של השחקים: "אף אחד לא רוצה לחוות ירידת ליגה, זו חוויה קשה והמקום של הפועל חיפה הוא בליגת העל. גם אם בסופו של דבר אני לא אהיה, האחריות היא שלכם ובגלל זה מחר אתם צריכים לנצח קודם כל בשבילכם". המאמן יערוך מחר שלושה שינויים בהרכב. גולן חרמון ושרון לוי יפתחו במקומם של הקפטן אייל טרטצקי והבלם דיאן קלהאר שהורחקו במשחק האחרון מול סכנין. סטפן דנקוביץ' שכבש במשחק האחרון, יעלה במקומו של הישאם כיוואן באגף השמאלי. לשירזי התלבטות נוספת בין גל אראל לרועי שוקרני במרכז המגרש שכרגע הראשון זוכה לעדיפות קלה.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: יוסי אופיר

הפועל חיפה תבוא עם כל מה שיש לה אולי במשחק האחרון של ניצן שירזי. הניסיון והדומיננטיות באמצע צפויים להכריע את המשחק, ויוסי אופיר היה עד עכשיו הברומטר של רמת השרון במשחקים כאלה. הקשר הוותיק מספק את הסחורה עם עבודה שקטה במרכז המגרש ונחשב לאחד השחקנים היציבים ברמת השרון. תצוגה טובה נוספת תאפשר לעולה החדשה לתפוס מרווח ביטחון מהחלק המסוכן.

הפועל חיפה: אושרי רואש

למרות גילו הצעיר, רואש הוא ללא ספק אחד ממנהיגי הפועל חיפה בשנים האחרונות. מחר תעלה הקבוצה ללא הקפטן אייל טרטצקי ויהיה מעניין לראות איך שחקני הקבוצה יתפקדו כהם יודעים שחרב תלויה על צוואר המאמן. מעניין יותר יהיה לראות את הבלם הצעיר במשחק שגם יהיה עבורו מבחן אופי. יכולת טובה של הבלם הצעיר ולא משנה מה תהיה התוצאה מחר, האדומים ירוויחו קפטן אמיתי להרבה שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, גל בראל (בן מלכה), יוסי אופיר, משה אבוטבול, אלן מסודי, תומר סוויסה, אורן ניסים.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, רן אבוקרט, גולן חרמון, אושרי רואש, שרון לוי, יוסי דורה, גל אראל (רועי שוקרני), חנן ממן סטפן דנקוביץ', יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully