וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "מודעים לבעיתיות בסגל ורוצים להתחזק"

25.11.2011 / 12:46

יושב ראש בית"ר ירושלים התייחס למשא ומתן עם גומא אגייאר והוסיף: "ההכנסות מהמשחק מאזנות את מה שאיבדנו ברמת גן"

יממה לפני המשחק החשוב של בית"ר ירושלים בחוץ מול עירוני קרית שמונה, בו תנסה להתאושש מהתבוסה הביתית 4:1 למכבי חיפה, התייחס היו"ר איציק קורנפיין לעניינים הבוערים של הקבוצה בשבוע האחרון, בראיון ל'רדיו ירושלים'.

"הופתעתי לרעה מהמשחק מול מכבי חיפה, לא חשבתי שזה יסתיים בתוצאה כזאת", אמר היו"ר. "זה הכדורגל, ואם אתה מרפה ולא ממשיך במלוא הנחישות אז זה מה שקורה. ההחמצות זה עניין אחד, אבל גם כשמחמיצים צריך לדעת לשמור על המבנה ולא לספוג ארבעה שערים. אנחנו מודעים לבעיתיות בסגל ורוצים להתחזק. ההכנסה מהמשחק היא הכנסה צפויה במכלול של תחילת העונה, והמשחק הזה מאזן קצת את מה שאיבדנו ברמת גן עד עכשיו".

על האירועים סביב המשחק אמר: "אנחנו לוקחים את האחריות המלאה על הבלגן שנוצר בכניסה. חלק קטן של אוהדים לא נכנס כי הכנסנו הרבה מאוד אוהדים ליציע הצפון מזרחי ועשינו הכל כדי לעזור לכולם. אנחנו מודעים לטעות, בבוקר המשחק נשארו בקופות יותר מ-3,000 כרטיסים. העבודות ביציע הצפוני נעשו עד לרגע האחרון, ובשבילנו לקבל בבוקר החלטה לפתוח את היציע הצפוני זה לגיייס כוחות אבטחה מחוץ לעיר. היה קשה מאוד לעשות את זה. בזמן המשחק ניסינו לעשות את זה, אך זה לא אושר מבחינה בטיחותית. עשינו הפקת לקחים, ומעבר לעניין הזה היו עוד תקלות. נעשה את המקסימום שהתופעה לא תחזור".

קורנפיין אף התייחס למעמדו של הבלם תומר בן יוסף: "הוא לא הגיע למשחק ביום שני, אשתו בחודש תשיעי בשמירת הריון. יש קצת עניינים איתו ועם יובל נעים לאחרונה. זה ברור שמשחקן במעמדו דווקא בעונה כזאת אנחנו מצפים שיראה דוגמא ויסחוב אחריו. דיברתי איתו לא מזמן ושאלתי אותו איך הוא רואה את הדברים, והוא אמר שהוא יעשה את ההשתדלות ואת המאמץ. אנחנו מנהלים הרבה שיחות והוא רוצה שהדברים ישתנו. אני חושב שהוא יישאר בינואר. אני חושב שתומר יבין שזאת חצי השנה האחרונה בחוזה שלו ואם הוא רוצה להישאר ברמות האלה של ליגת העל הוא חייב לעשות את השינוי. אני רוצה שהוא יישאר. תומר יודע שאני אוהב אותו, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח והתרומה שלו כרגע היא שולית לקבוצה. אני מקווה שבמשחקים שנותרו עד ינואר, תומר יראה שינוי בגישה והדברים יסתדרו לטובה".

היו"ר אף נשמע אופטימי באשר להתקשרות עם גומא אגייאר: "שני הצדדים כבר הגיעו הגיעו להבנות כמעט סופיות על איך הדברים אמורים להיות במתווה שדובר. נותרה כמעט רק חתימה. זה נכון שעקבות הפרסומים הגיעה פניה מההתאחדות אלינו, בנוגע לכך שאם הדברים ייחתמו יצטרכו לקבל את אישור ההתאחדות. כנראה שבהתאחדות חושבים שבמקרה כזה עשויה להיות בעיה. מה שהוסכם בין העורכי דין הוא שפונים להתאחדות בצורה מסודרת בשביל לקבל תשובות".

לגבי המצב הכלכלי הוסיף: "אם לא מוזרם כסף בינואר אז נמשיך לרוץ עם אותו הסגל, וגם אם נגיע לגירעון העונה הוא יהיה קטן יחסית. לא נגייס יותר ספונסרים ונצטרך למצוא משקיעים או תורמים ולגייס את הכסף. יש לנו מערכת יחסים מצויינת עם מכבי חיפה, ואם תהיה הזדמנות לקבל שחקנים מחיפה תמיד נשמח, אבל צריך להמתין ולראות".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully