וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ספק גדול אם פורטיז'ו ימשיך אחרי ינואר

24.11.2011 / 12:51

חוזהו של הבלם מסתיים, ובמועדון יצטרכו לסגור את החור בבקרה על מנת להאריך את חוזהו. ברוכיאן כשיר לקרית שמונה

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון לקראת המשחק הקשה בקרית שמונה בשבת. מי שלא התאמן היום היה אבירם ברוכיאן, שלא התאמן כמעט בכל השבוע בשל המתיחה בשרירי הבטן והמפשעה אך למרות זאת הוא צפוי לפתוח בהרכב. מעבר לכך חזרו כולם לאימונים מלאים כולל עמית בן שושן, קובי מויאל ודן איינבינדר. יובל נעים צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח מול מכבי חיפה. אריאל הרוש חזר להתאמן עם כדור, ובצוות הרפואי מאוד מרוצים מקצב החלמתו.

בנוגע לבלם מיגל פורטיז'ו, שמחזיק בחוזה עד ינואר, ספק גדול אם הוא ימשיך ויאריך את חוזהו. מעבר להחלטה המקצועית של נעים, לפני כל חוזה חדש שהקבוצה רוצה להעביר בבקרה כפי שניסתה לעשות עם מספר צעירים לאחרונה, עליה קודם לגייס סכום של כ-300 אלף ש"ח ולסגור את הגרעון בבקרת התקציבים. גורם בבקרה אמר היום: "כל חוזה חדש או הארכת חוזה מעבר למספרים הקיימים יחייבו את בית"ר להסדיר את ענייניה קודם".

מחר תצא הקבוצה לבית מלון בצפון הארץ. הקבוצה תערוך בבוקר סיור בתל חי ולאחר מכן תערוך אימון בכפר בלום ותשהה בצפון עד למשחק. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אסור בשום פנים ואופן להפסיד שם ולהתחיל מומנטום שלילי. צריך לבוא כמו למשחק נגד מכבי תל אביב, כל אחד במקום שלו ולא לתת להם לפתח משחק. למרות מה שקרה עם חיפה, הוכחנו כבר שנגד הגדולות אנחנו משחקים שווה בשווה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully