וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: פרדה החרים אימון ויירד למחלקת הנוער

24.11.2011 / 12:37

הקשר ממשיך להסתבך: אחרי שסולק מאימון, הוא לא הגיע לפילאטיס, ונענש: "מעתה הוא ילמד צעירים איך להתנהג"

קשר מכבי פתח תקוה, דני פרדה, החרים אתמול (רביעי) את אימון הקבוצה ללא ידיעת המאמן אייל לחמן והבוקר עמד לוועדת משמעת. בוועדה, בראשה עמד מנהל הקבוצה עמי פאן ומנהל הקבוצה איציק לוזון, הטילה עונש חינוכי על השחקן. פרדה יירד למחלקת הנוער ויעבוד עם שחקנים צעירים עד להודעה חדשה.

כפי שפורסם שלשום, המאמן אייל לחמן העיף את פרדה מהאימון. הקשר לא הגיע לאימון שנערך למחרת בשל "סיבות אישיות", אך אתמול לא הגיע לאימון הפילאטיס. במועדון העריכו שמדובר בפעולת מחאה על ההחלטה לסלקו מהאימון והבוקר הוא עמד לוועדת משמעת. "פרדה יירד למחלקת הנוער וילמד צעירים איך להתנהג. זה עונש חינוכי", אמרו בקבוצה. לחמן עשוי להשעות את הקשר מהאימונים הבאים, אבל רק הערב יוחלט לגבי העניין הזה.

החלוץ הקמרוני דומיניק וואסי ימשיך להיבחן בקבוצה. עד כה הוא מותיר רושם חיובי. מספר שחקנים בקבוצה דורשים לערוך משחקון חוזר בין שתי הקבוצות שהתמודדו שלשום, בסיומן הזמינה הקבוצה המפסידה את המנצחים לארוחה במסעדה בעיר. "היינו צריכים לנצח, חבל שהמשחק הוכרע בפנדלים. אמרו". כזכור, בקבוצה המנצחת שיחקו שי מימון, לירן שטראובר וטל בן חיים. המשחקון הוכרע בבעיטות פנדלים, אותם החמיצו תומר אלבז וסבסטיאן סנסוני.


לפני שנה בדיוק: פרדה הושעה ואימן את קבוצת הילדים
לחמן צעק על פרדה, הקשר לא הגיע לאימון
מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully