וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בן ארי נשלח לשישה חודשי עבודות שירות

23.11.2011 / 17:57

על שחקן הפועל פתח תקוה נגזר גם מאסר על תנאי, לאחר שהשליך בקבוק זכוכית על אדם במועדון. בן ארי: "עשיתי שטות"

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (רביעי) שישה חודשי עבודות שירות ועוד שישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, על לורן בן ארי, מגנה הימני של הפועל פתח תקוה. על פי כתב האישום, השחקן בן ה-24 השליך בקבוק זכוכית על פניו של אדם אחר במועדון לילה בהרצליה, באירוע שהתרחש ב-28 בפברואר 2010. בנוסף לעבודות השירות אותן ירצה במרכז היום "צ'ימס", בן ארי נדרש לפצות את המתלונן בסך 30 אלף שקלים.

בכתב האישום נטען כי כתוצאה מפגיעת הבקבוק, נגרמו למתלונן שפשופים, שריטות ונפיחות במצח, פצע פתוח בפה, וחתך עמוק (עד העצם) באף. בן ארי, שהיה תחת השפעת משקאות אלכהוליים באותו ערב והצטרף לחברו עפר סער שדחף את המתלונן, הביע חרטה על המקרה בפני קצינת המבחן וטען כי מדובר באירוע חריג שאינו מאפיין את התנהגותו.

בהכרעתו כתב השופט בני שגיא: "מעשיו של הנאשם גרמו נזקים ממשיים למתלונן - הן פיזיים והן נפשיים. תיאורו של המתלונן, כעולה מהצהרתו שהוגשה לתיק, הינו תיאור קשה לקריאה ומעורר אמפתיה רבה. דומה כי כלאדם יכול היה להיקלע לסיטואציה אליה נקלע המתלונן, סיטואציה בה מצא עצמו מותקף על לא עוול בכפו".

בן ארי הגיב להחלטה ואמר: "אני עשיתי שטות שחבל על הזמן. הייתי עדיין ילד, יצאתי למסיבת פורים יחד עם חבר. במהלך המסיבה התנפלו עליו שלושה אנשים. בסך הכל רציתי לעזור לו להיחלץ מהעניין. בסופו של דבר, אני זה שנדפק. קשה לי לקבל את זה, אני ילד טוב ולא עשיתי שום דבר רע לאף אחד".

מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, מסר בתגובה: "בשלב זה, אנו לומדים את המקרה. אין תגובה".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully