וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון לא תצרף מאמן במקום זפרן

23.11.2011 / 14:05

מנהל מחלקת הנוער אברהם בכר הוא בעל תעודת פרו ויישב על ספסל הקבוצה כבר במשחק הקרוב לצידו של מנחם קורצקי

בעירוני רמת השרון מאוד מרוצים מהתוצאות האחרונות ומצורת המשחק של הקבוצה תחת שרביטו של מנחם קורצקי, והיום (רביעי) החליטו במועדון כי לא יצורף מאמן למועדון במקומו של מומי זפרן, וימשיכו עם מנחם קורצקי על הקווים. את בעיית תעודת הפרו שחסרה לקורצקי פתרו במועדון עם צירופו של מנהל מחלקת הנוער אברהם בכר, שכבר במשחק הקרוב יישב עם קורצקי על ספסל הקבוצה. הקבוצה כבר קיבלה אישור לכך מבקרת התקציבים.

בנוגע למומי זפרן, מבחינת רמת השרון מתייחסים לסיטואציה כאילו שהמאמן אינו מגיע לאימונים, וכידוע הקבוצה הגישה נגדו תביעה על סך חצי מיליון שקל על הפרת חוזה. עורכי הדין של הקבוצה שעברו על הפרטים משוכנעים פה אחד שבשום צורה שהיא זפרן לא פוטר וגם לא נעשה שום צעד בנדון, ולכן היה עליו להתייצב לאימונים ואם לא כן הוא למעשה התפטר מתפקידו. זפרן עצמו כבר שלח מכתב התראה לפני תביעה לרמת השרון על מנת להגיע איתו להבנות, אחרת יתבע את המועדון על סך חצי מיליון שקל עבור פיצויים, נזיקין ועוגמת נפש.

בשבת תפגוש הקבוצה את הפועל חיפה. במועדון חוששים מאוד מהמשחק וסביטי ליפנייה ששיחק בהפועל חיפה אמר: "זה מועדון חזק. הקבוצות האלה שלא מצליחות להשיג נקודות נלחמות על החיים שלהן ואם לא נבוא כמו שבאנו נגד הפועל תל אביב נשלם על זה. אנחנו בתקופה טובה ואסור לנו להרוס את זה".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully