וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אף אחד לא ציפה ליותר מ-15 אלף צופים"

23.11.2011 / 12:58

בקבוצה דנו באירועי טדי ובתלונות האוהדים: "ההתלהבות ומזג האוויר הביאו אלפים סמוך לפתיחה". בן יוסף נזרק מהאימון

בית"ר ירושלים חזרה היום (רביעי) להתאמן לאחר יום חופש שקיבלו השחקנים לאחר משחק ההפסד למכבי חיפה. מאמן הקבוצה יובל נעים הפך לשיגרה את הדרך בה הוא זורק שחקנים לחדר ההלבשה במהלך האימון, והיום היה זה תורו של תומר בן יוסף, שנשלח למקלחת מוקדמת. לאחר תיקול אגרסיבי של בן יוסף על אביתר ברוכיאן שנשכב על הדשא, כעס נעים על השחקן ובין השניים התפתח דין ודברים שלאחריהם שלח נעים את בן יוסף להתקלח.

האימון היום לא נערך בסגל מלא. מספר שחקנים ערכו אימון חלקי כמו דן איינבינדר שעדיין סובל מפגיעה בגיד ואבירם ברוכיאן. שחקנים בקבוצה סיפרו כי גם הם קיבלו אתמול תלונות מאוהדים רבים לגבי מה שהתרחש בטדי במשחק ביום שני, כאשר רבים מהם נשארו בחוץ ופספסו את תחילת המשחק. אחד מהם אמר: "התוצאה פחות מעניינת, האוהדים כועסים על כל מה שהיה מסביב ואסור שזה יקרה עוד פעם כי אנשים אומרים שלא יבואו יותר ואנחנו צריכים את האוהדים יותר מהכל".

"ההתלהבות של האוהדים ומזג האוויר הביאו אלפים לאיצטדיון סמוך לשריקת הפתיחה"

הקבוצה ערכה היום ישיבת הנהלה בעקבות הבעיות בכניסת האוהדים, ישיבה שהייתה ארוכה מישיבות קודמות שנערכות אחרי משחקים המוגדרות כסיכום אירוע. בישיבה הועלו כל הנקודות הבעייתיות שנתקלו בהם במועדון הן במהלך המשחק והן בעשרות תלונות האוהדים שלא מפסיקים לדבר על האירועים ועוגמת הנפש שנגרמה להם. בקבוצה הגיעו ללא מעט מסקנות.

בנוגע לכך שאוהדים בעלי מנויים מסומנים לא מצאו את מקומם, אמרו בבית"ר: "שש שורות ראשונות עדיין לא היו מסומנות כי החליפו כיסאות וזה יצר בלאגן. מעבר לכך היו הרבה אנשים שישבו להם במקומות, מה שלא צריך להיות ואנחנו נשקול הקמת יציע מגודר ל-200 המנויים בעלי המנוי המסומן כי קשה מאוד יהיה להשתלט על כל ה-2,700 איש שיושבים בצד הצפוני של היציע המערבי".

בנוגע לאוהדים שהגיעו עם כרטיסים ולא נכנסו, נאמר: "האוהדים הגיעו לשערים עם שריקת הפתיחה ולא היו יכולים להיכנס למרות הכרטיסים. העובדה שהקבוצה חזרה לטדי משופץ, ההתלהבות של האוהדים ומזג האוויר הרע שהיה יחד עם הפקקים הביאו אלפים לאיצטדיון סמוך מאוד לפני שריקת הפתיחה. הכרטיסים אזלו בשבע ועדיין באו אלפיים איש שרצו כרטיסים ולחצו על המאבטחים להיכנס פנימה ולא היה מה לעשות בנדון אך בכל זאת בית"ר דאגה להכניס לאחר שריקת הפתיחה גם את אלה שהיו להם כרטיסים וגם את אלה שלא היו להם כרטיסים אל היציע הצפון מזרחי". בקבוצה ציינו שבעוד חודש תגיע הפועל תל אביב לטדי ובעקבות המחלף שנבנה בצומת הגדול, לא תהיה חניה ביציע מערבי והבעיה עשויה להיות חמורה יותר. לכן בקבוצה צפויים לדבר עם כל הגורמים האחראיים כדי למצוא פתרונות.

לגבי היציע הצפוני שלא נפתח, היציע אושר ביום המשחק ולא הייתה אפשרות לארגן עוד 80 סדרנים לפתיחת השער. בבית"ר ירושלים חזרו ואמרו כי אפשר היה למכור עוד 2,500 כרטיסים אם אפשר היה לפתוח את היציע, ובמקרה כזה היה מקום לכולם. נגד הפועל תל אביב, במידה ויזהו קצב מכירה דומה, מראש יפתחו את הצפוני. בבית"ר ירושלים אף הדגישו כי בהערכות מוקדמות וגם על פי קצב מכירת הכרטיסים, אף אחד לא ציפה לכמות של יותר מ-15 אלף אוהדים של בית"ר ירושלים שיגיעו לטדי וזה משהו שיילקח בחשבון בעתיד.

בנוגע לתלונות האוהדים, דובר הקבוצה אסף שקד קיבל 50-60 תלונות ובקבוצה לוקחים ברצינות כל תלונה שהגיעה מכיוונם. במהלך הימים הקרובים יחזרו לכל אוהד ואוהד ויסבירו את מהלך האירועים, כשכל תלונה תיבדק לגופו של עניין.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully