וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מסתמנת פשרה עם יוסי תורג'מן

22.11.2011 / 14:07

השחקן צפוי להיות משוחרר מהקבוצה תמורת כמה משכורות, בני יהודה, מכבי והפועל פ"ת הביעו בו עניין. אשדוד מעוניינת בנסאר

קשר הפועל באר שבע, יוסי תורג'מן, ממשיך להחרים את אימוני הקבוצה, אך כרגע מסתמן כי שני הצדדים עומדים לסכם על פשרה. על פי המתווה, נראה כי תורג'מן ישוחרר תמורת פיצוי בדמות משכורות של כמה מהחודשים הבאים וישוחרר כבר מחר (רביעי) בבוקר לאחר פגישה עם הנהלת המועדון. בני יהודה, מכבי והפועל פתח תקוה כבר הביעו עניין בשחקן.

ההחלטה של תורג'מן להחרים את האימונים, כזכור, הגיע בשבוע שעבר לאחר שגיא לוי זרק את הקשר משני אימונים באותו שבוע ובמועדון לא הסכימו להגיע עמו לפשרה בנוגע לעזיבה. השחקן חתום על חוזה לשלוש שנים במועדון.

הקשר אביתר אילוז ינסה הערב לחזור לאימוני הקבוצה, בתקווה שיהיה כשיר למשחק באשדוד. אם הקבוצה תפסיד במשחק הקרוב, היא שוב תהיה בסכנת ירידה למקום האחרון. "לא ברור איך הגענו למצב הזה", אמר שחקן בקבוצה. "בתחילת העונה כולם כאן דיברו על צמרת. יכול להיות שלא הערכנו נכון את המצב של הקבוצה".

בשורה מעודדת מבחינתו של גיא לוי הייתה העובדה שהקבוצה לא ספגה במשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה (0:0), בפעם השניה העונה בלבד. חזרתם של עודד גביש ושמעון הרוש להרכב הראשון תרמה לתחושה שהקבוצה מסוגלת להינצל ממאבקי התחתית.

מ.ס אשדוד מנסה בימים האחרונים לבדוק את מעמדו של סיראז' נאסר במועדון. השחקן עדיין לא שוחרר אבל אם זה יקרה היא תנסה לצרפו. גם אחי נצרת מעוניינת בשחקן.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully