וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מכבי חיפה קבוצה שמענישה על טעויות"

22.11.2011 / 9:00

בית"ר מתאוששת מההפסד בטדי, אבי ריקן אופטימי: "אנחנו שווים יותר". מהומה סביב הכניסות ומקומות הישיבה באיצטדיון

בבית"ר ירושלים היה מאוד מאוכזבים בסיום המשחק נגד מכבי חיפה אתמול (שני). מעבר לעובדה שהקבוצה יכולה הייתה להכריע את המשחק במחצית הראשונה, התאכזבו השחקנים מהעובדה שהתוצאה 4:1 היא משפילה ושלחה את הקהל הביתה מאוכזב מאוד. שחקנים בקבוצה ניסו להסביר בסיום את מה שקרה במחצית השנייה ואמרו: "זה לא עניין של כושר גופני. שירדנו למחצית דיברנו וכולם אמרו על איזה פראיירים אנחנו שאנחנו יורדים במחצית כזאת עם כל כך הרבה הזדמנויות רק ב-1:1 והייתה הרגשה שפיספסנו את ההזדמנות שלנו, וזה כנראה השפיע מנטאלית על החצי השני.

"אסור שזה יקרה אבל צריך ללמוד מזה. ב-20 דקות של המחצית השנייה הגשנו לחיפה את הניצחון, היא רק הייתה צריכה לבחור באיזה דקות יבואו הגולים. ואסור שזה יקרה לנו בבית שלנו עם 15 אלף אוהדים שלנו, איכזבנו אותם מאוד".

מלבד ליובל נעים, שניסה לעודד את האוהדים, מי שהרגיש קצת יותר אופטימי בסיום היה אבי ריקן: "פתחנו מצוין וחבל שלא המשכנו טוב. ידענו שיהיה קשה, ומכבי חיפה הענישה אותנו על כל הטעויות שלנו. אני חושב שהתוצאה קצת משקרת כי היה מגיע לנו להבקיע יותר ולספוג פחות".

על ההלם ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה אמר: "קשה להסביר את המחצית השנייה. ניסינו להמשיך את היכולת הטובה אבל קיבלנו גולים ששברו אותנו. היינו טובים ושיחקנו כשווים מול קבוצה עדיפה, אבל מכבי חיפה קבוצה גדולה ומענישה על טעויות ושילמנו על זה. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה ועל מטרות אלא מנסים קודם לצבור נקודות ממשחק למשחק וליצור רצף. אנחנו קבוצה ששווה מיקום יותר גבוה מהמקום שלנו".

ריקן, שתמיד חושב חיובי, מסתכל קדימה: "היה כיף גדול עם הקהל כאן, זה נתן לנו פוש, והיה מדהים לחזור לטדי שייתן לנו עוד הרבה נקודות השנה. שבוע הבא בקרית שמונה יהיה משחק לא פחות קשה, אבל ננוח, נכין את עצמנו טוב ונעשה הכל כדי לחזור לעצמנו".

אגב, לאחר שנשרק פנדל לזכות חיפה בשער הרביעי עמד חן עזריאל לבעוט את בעיטת העונשין. קובי מויאל אמר לעזריאל: "אל תבעט, למה לך לאכול לקהל את הלב עם עוד גול ולשרוף את עצמך כאן?". עזריאל קיבל זאת והעביר את הכדור לעמאשה שהבקיע. דן אייבנדנר הוחלף כשהתוצאה הייתה 3:1 מתוך כוונה שלא יחמיר את פציעתו בגיד ויהיה כשיר למשחק בקרית שמונה. נעים אמר על כך אתמול: "כבר היה 3:1 והמשחק היה נראה גמור ואין לנו את הלוקסוס לסכן שחקנים".

בסיום המשחק אמר נעים לשחקנים כי הוא גאה בהם ומבחינתו הם נתנו הכל על המגרש ואין לו טענות. מי שלא היה אתמול בטדי הוא תומר בן יוסף שקיבל אישור לשהות לצד אשתו שעומדת ללדת.

בלגאן גדול מחוץ לאיצטדיון

הבעיה האמיתית של בית"ר אתמול הייתה דווקא סביב ארגון המשחק בטדי. לאחר פתיחת המשחק נותרו מאות אוהדים מחוץ ליציע המערבי, חלקם הגדול עם כרטיסים, שלא יכלו להיכנס עקב העובדה שהמשטרה קיבלה החלטה שהיציע מאוכלס במלואו ולא ניתן להכניס עוד אנשים.

רק כרבע שעה לאחר הפתיחה ובהתערבות איציק קורנפיין הועברו חלק מהאוהדים ליציע הצפון מזרחי, כאשר עשרות אוהדים עזבו בזעם את האיצטדיון. מעבר לכך, אוהדים בעלי מנויים עם מקום מסומן ביציע המערבי הופתעו לגלות כי בשורות הראשונות עדיין לא הוטבעו מספרי הכיסאות, ולא יכלו לשבת במקומות המסומנים, וכך נוצרה אנדרלמוסיה גדולה במקום.

מנהל בית"ר מנחם נידם הסביר לאוהדים: "יש בלאגן גדול. עוד לא גמרו לטפל בכל הדברים באיצטדיון, עד המשחק הבא הכל יהיה בסדר". גם ביציע הכבוד נוצר דוחק ולא מעט אנשים ישבו במעבר, כאשר אנשים לא התיישבו על פי המקומות המסומנים ואנשים לא יכלו לשבת במקומם. סוכן השחקנים דודו דהאן שהגיע עם שני סקאוטים עמד מספר דקות לאחר הפתיחה ואמר: "שערוריה, יושבים לנו במקום ואין לנו איפה לשבת".

יובל נעים מרגיש: "התוצאה משקרת, לא הגיע לנו להפסיד ככה"

צפו בניצחון המוחץ של מכבי חיפה, 1:4 על בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully