וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תבואו כל יום

22.11.2011 / 6:49

ניו אינגלנד לא התקשתה להביס בפוקסבורו 3:34 את קנזס סיטי הפצועה ולפתוח יתרון בן שני משחקים ב-AFC מזרח

ניו אינגלנד (3:7) - קנזס סיטי (6:4) 3:34

בסופו של דבר, זה לא היה כוחות. הקבוצה הפצועה של קנזס סיטי לא הצליחה להתמודד מול העוצמות של ניו אינגלנד בפוקסבורו והפטריוטס ניצחו הלילה (בין שני לשלישי) בקלות, 3:34, כדי לפתוח פער של שני משחקים בצמרת ה-AFC מזרח ולעשות צעד נוסף לעבר הפלייאוף.

קנזס סיטי, כאמור, הגיע למשחק מוכה וחבולה, כשלאחר פציעות רבות במהלך העונה, בשבוע האחרון היא גם איבדה את הקוורטרבק הפותח שלה מאט קאסל, שלא זכה לפגוש את חבריו לשעבר במגרש בו פרץ לתודעה. הצ'יפס עלו עם טיילר פאלקו מאחורי הסנטר ולמרות שהוא ניסה ואף הציג משחק לא רע בכלל, זה היה רחוק מלהספיק אפילו מול ההגנה החלשה של הפטריוטס. הרבע הראשון היה חלש, כשקנזס ומתאם ההגנה שלה רומאו קרנל, שמכיר כל כך טוב את ניו אינגלנד וטום בריידי, הצליחו לעצור פעם אחר פעם את התקפת המארחת ולסיים את הרבע ביתרון 0:3.

מאותו רגע ואילך המשחק התקדם לכיוון אחד בלבד. ארבע וחצי דקות למחצית בריידי מצא את רוב גרונקובסקי וזה שעט כל הדרך לאנדזון, לטאצ'דאון של 52 יארד. ההגנה חטפה את פאלקו והפטריוטס הסתפקו בשער שדה שהוריד אותם להפסקה ביתרון שבע. עם פתיחת המחצית השנייה, המשחק הוכרע, כאשר בתוך 52 שניות בריידי מצא את גרונקובסקי לטאצ'דאון שני וג'וליאן אדלמן, ששיחק גם בהגנה, החזיר פאנט ל-72 יארד וטאצ'דאון. דקה לסיום, הרוקי שיין ורין, שזכה לנשיאות ראשונות בקריירה (שמונה ל-39 יארד) הצליח להשיג את הטאצ'דאון האחרון ולחתום את המשחק.

בריידי היה צנוע עם 234 יארד, צמד ופאמבל. גרונקובסקי תפס ל-96, בנג'ארוויס גרין אליס רץ ל-81. בקנזס, פאלקו אומנם איבד שלושה כדורים, אבל גם מסר ל-236 יארד באחוזים לא רעים. בהתחשב בעובדה שהקוורטרבק שעמד מולו וגם זה שאותו החליף התגלו בזכות פציעות של קודמיהם בתפקיד, הוא יכול לקוות לטוב. דווין בואו (87 יארד) וסטיב ברסטון (73 יארד) ניסו לתרום באוויר, אבל זה כל מה שהיה לצ'יפס להציע וזה לא הרבה. הפטריוטס יוצאים במחזור הבא לפילדלפיה. קנזס סיטי, לה זה הפסד שלישי רצוף, מחכה לפיטסבורג.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully