וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בואו נגיד תודה

23.11.2011 / 14:00

משחקי חג ההודיה מביאים לנו השנה מפגשים גדולים בין הליונס לפאקרס המושלמים ובין הרייבנס לניינרס. מיאמי יוצאת לדאלאס

אחד הערבים המהנים של לוח השנה בספורט האמריקאי, ליל חג ההודיה, יגיע מחר (חמישי) ויביא עימו שלושה משחקי פוטבול מרתקים, שיוציאו לדרך את המחזור ה-12. אין הרבה שילובים יותר טובים בעולם מאשר פוטבול (ואם בשלג, מה טוב) ותרנגול הודו עסיסי ומתובל, כשלקינוח מחכה גם איזה פאי של בטטות, מרשמלו ואננס. מסורת המשחקים בחג ההודיה חוזרת אחורה אל התקופה בה החלו לשחק פוטבול בארצות הברית, כשבהתאם למסורת, גם השנה דטרויט תארח את המשחק הראשון כשתפגוש את יריבתה לבית, גרין ביי פאקרס המושלמת ואילו דאלאס תארח את המשחק השני, מול מיאמי המתאוששת. את הלילה יחתום משחק גדול עם השלכות פלייאוף ישירות כבולטימור תארח את סן פרנסיסקו הלוהטת. בקיצור, שבו ותהנו מערב ארוך של פוטבול מצוין.

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Jeffrey Phelps, AP
ארון רוג'רס והפאקרס יוצאיו לדרך ערב ארוך של פוטבול/AP, Jeffrey Phelps

דטרויט (3:7) - גרין ביי (0:10), 19:30, FOX

איזה משחק גדול לפתוח איתו את הערב. אחת היריבויות העתיקות במשחק תפגיש את הליונס, שעבדו קשה ביום ראשון והפציצו 49 נקודות על קרוליינה ואת הפאקרס, שגם הם לא ליקקו דבש לפני שניצחו את טמפה ביי וינסו להמשיך את מסעם אל העונה המושלמת. מת'יו סטאפורד היה מעולה ביום ראשון וסופסוף זכה לתמיכה משלל תופסים ולא רק מ"מגהטרון" קלווין ג'ונסון. הקוורטרבק הצעיר סיים עם חמישה טאצ'דאונים והוא יקווה להמשיך באותו קצב מול הגנת המסירה הרעועה של הפאקרס, שממוקמת 31 בליגה. ארון רוג'רס מבחינתו, לא מראה סימני האטה ושישה משחקים לסיום העונה הוא יחפש ניצחון שיבטיח לקבוצה שלו כמעט סופית את ראשות הבית. רוג'רס רודף אחרי שלל שיאים אישיים, אחד מהם הוא שיא הטאצ'דאונים לעונה של טום בריידי והוא זקוק ל-19 נוספים כדי להשוות אותו. במשחק האחרון בין הקבוצות ניצחה דטרויט ובכך קטעה רצף של עשרה הפסדים מול האורזים. במשחקי חג ההודיה המאזן עומד על 7:11 לטובת הליונס.

תחזית: גרין ביי קצת התעייפה לאחרונה ויש תחושה שאם היא תפסיד מתישהו, זה יהיה כאן. דטרויט

דאלאס (4:6) - מיאמי (7:3), 23:15, ESPN

משחק בין שתי קבוצות חמות מאוד. גם הקאובויס וגם הדולפינס מחזיקים ברצף של שלושה ניצחונות. לדאלאס לא היה קל ביום ראשון בוושינגטון, אבל שער של הבועט האמין שלה דן ביילי סידר לה ניצחון חשוב בהארכה. לצד ההפסד של הג'איינטס, בדאלאס מתחילים לפנטז על המקום הראשון בבית ולשם כך הם חייבים לנצח בבית את הדולפינס, שאחרי רצף של שבעה הפסדים מתחילת העונה, התחילו לשחק פתאום ונראים יותר ויותר טוב בכל שבוע. הקורבן האחרון שלהם הייתה בפאלו, שנעצרה לחלוטין על ידי ההגנה של הדולפינים. ההתקפה עדיין לא מדהימה, אבל לאחרונה מאט מור ורג'י בוש עושים את העבודה. בדאלאס, טוני רומו חזר לכושר והיה חד מאוד ביום ראשון. פליקס ג'ונס אומנם חזר, אבל הרוקי הסנסציוני דימרקו מורי המשיך לקבל את רוב הנשיאות ולהצדיק את הקרדיט. המאזן בין הקבוצות בחג ההודיה עומד על 1:3 למיאמי.

תחזית: לקאובויס אין ברירה אחרת אלא לנצח

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאט מור שחקן מיאמי דולפינס חוגג עם צ'רלס קליי. Wilfredo Lee, AP
הדולפינס יכולים להמשיך לנצח? מאט מור וצ'רלס קליי/AP, Wilfredo Lee

בולטימור (3:7) - סן פרנסיסקו (1:9), 3:20, ESPN

היכונו להיסטוריה, "הארבו בול 1" יוצא לדרך. לראשונה בתולדות הליגה, שני אחים יעמדו על הקווים כמאמנים ראשיים וגם בלי הפיקנטריה הזו צפויה חגיגה גדולה (אגב, מעניין אם גם הפעם ג'ים הארבו יילך מכות עם המאמן היריב?). שתי קבוצות טובות מאוד ייפגשו, כשלפחות מבחינת הניינרס, שעדיין נמצאים תחת זכוכית מגדלת של אלו המתקשים להאמין בהם עד הסוף, המשחק הזה יכול להיות עוד הצהרת כוונות ברורה לקראת הפלייאוף. ניצחון שלהם, שיהיה התשיעי ברציפות, יעלה אותם לפלייאוף באופן סופי ולשם כך הם יזדקקו לעוד משחק הגנתי טוב ובעיקר לקור רוח מצד אלכס סמית', שממשיך להשתפר ולהראות כמו קוורטרבק לגיטימי. בולטימור לא יציבה, כשלצד רגעים גדולים, היא מתפרקת לפעמים ומפסידה משחקים שטותיים. את הבנגאלס ביום ראשון, הרייבנס הצליחו לעבור לאחר קרב גדול וכעת, כשסינסינטי מתחילה להתרחק, חוזר המאבק המוכר מול הסטילרס על מיקום בתוך הבית. ריי רייס יצטרך לעבוד קשה מול הגנת הניינרס וריי לואיס עלול לשבת משחק נוסף בחוץ.

תחזית: הגיע הזמן להירגע מעט. בולטימור

פוטבול בוואלה! ספורט

ג'ים הארבו מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Carlos Osorio, AP
יהיה מעניין על הקווים בבולטימור, וגם על המגרש. מאמן הניינרס ג'ים הארבו/AP, Carlos Osorio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully