וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי סטרוברי: "צריכים לשמור על הבית"

21.11.2011 / 22:03

הפועל ירושלים מתכוננת למפגש עם ציבונה ביורוקאפ (ג', 19:00, ספורט5). יובל נעימי נבחר לשחקן השבוע בליגת העל

הפועל ירושלים תפגוש מחר (שלישי, 19:00, שידור חי בספורט5 ו-5HD) את ציבונה זאגרב במסגרת המחזור השני מפעל היורוקאפ. במשחק הפתיחה של המפעל האדומים נוצחו 80:71 בחוץ על ידי בי סי דונייצק, ובקבוצה, בה מדגישים כי "שמירה על הבית הכרחית בכדי לעבור שלב", קיימת דריכות רבה לקראת המשחק. אגב, ביסמיאנה יוראס מסרביה תהיה חלק מצוות השיפוט במשחק מחר מול הקרואטים.

מיד בתום הניצחון המרשים על מכבי תל אביב (64:78) הזכיר המאמן עודד קטש לשחקנים: "המטרה שלנו המרכזית היא לנצח ביום שלישי, אחרת לא עשינו כלום". באימון הערב קטש המשיך להדגיש את חשיבות ההגנה.

"יש לנו משחק מאוד חשוב ביום שלישי", אמר די ג'יי סטורברי לוואלה! ספורט. "הפסדנו את המפגש הראשון ולכן המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו. זה משחק בית וננסה לשמור על הבית שלנו. אני מצפה למשחק טוב. במשחק הראשון באוקראינה הצגנו הגנה סבירה, אבל הקליעות לא נכנסו והפעם ננסה לפצות, להשתפר ולבוא חזקים".

סטורברי התייחס לניצחון על מכבי תל אביב: "המפתח שלנו היה ההגנה ואני שמח על הניצחון. זה יעזור לביטחון שלנו כקבוצה לקראת ציבונה. אני חושב שההצטרפות של דן גרונפלד והחזרה של בריאן רנדל עוזרים לנו. אנחנו יכולים לעשות מהלכים שונים בפיק אנד רול ויש לנו הרבה בחורים שיכולים לקלוע. במקביל, ננסה להמשיך להציג הגנה טובה וחזקה", מבטיח השחקן.

המאמן עודד קטש אמר באימון המסכם: "ניסינו להוריד את כולם לקרקע, אבל לשמחתי הם מספיק בוגרים לעשות את זה בעצמם. ציבונה היא קבוצה מוכשרת וצעירה שדברים עדיין לא התחברו להם, ונקווה שזה לא יקרה נגדנו מחר". אלישי כדיר הוסיף: "אחרי ההפסד באוקראינה החשיבות של המשחק הזה עולה. ציבונה קבוצה טובה. אני חושב שהניצחון בנוקיה יכול להרים אותנו, מצד שני גם להכניס אותנו לאופוריה. הניצחון בנוקיה היה מיוחד. יש לנו קבוצה צעירה, אנחנו נשתפר ועוד יראו תוצאות".

ציבונה הובסה במחזור הראשון של הירוקאפ ביתה 101:71 ע"י גראבלין. הקבוצה, אותה מאמן יוסיפ וראנקוביץ', פתחה את העונה במוקדמות היורוליג, עברה את שולה בסיבוב הראשון ואחר כך הפסידה לריטאס וילנה. השחקנים המובילים בציבונה הם בראיין צ'ייס, רכז ששיחק בעבר בלה מאן, דאבור קוס, ששיחק גם בבנטון ומלאגה והגארד אנטוואין ברבור. לקבוצה סנטרים מצוינםי בדמות אנדריאה זיזיץ', ששיחק בעברו בין היתר בבברצלונה, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, טומיסלב זובצ'יץ' (21, 2.13) וגוראן סוטון.

ולעניין אחר. הגארד יובל נעימי נבחר לשחקן השבוע של מנהלת הליגה. נעימי קלע 23 נקודות במשחק הניצחון על מכבי תל אביב. בכך עלה נעימי ל-855 נקודות במדי ירושלים והוא מתקרב להיות השחקן ה-20 בהיסטוריה של המועדון שמגיע ל-1,000 נקודות.

רענן כץ יגביר את מעורבתו בירושלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully