וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "כשנעימי משחק, הוא נותן תפוקה"

21.11.2011 / 11:51

בהפועל ירושלים החמיאו לגארד שהוליך לניצחון על מכבי ת"א. גרונפלד: "הניצחון הגיע בזכות הביחד וההגנה החזקה שלנו"

בהפועל ירושלים היו מרוצים מאוד לאחר הניצחון היקר והיוקרתי על מכבי תל אביב אמש (ראשון) – הניצחון הראשון של הקבוצה על מכבי ביד אליהו מאז עונת 1990/91. "הקרדיט מגיע למאמן ולשחקנים. אנחנו רק התפאורה", אמר היו"ר דני קליין לאחר המשחק.

לא מעט חיוכים נראו בחדר ההלבשה של האדומים אמש, אך יחד עם זאת המאמן עודד קטש מיהר להחזיר את השחקנים לקרקע. "זה ניצחון טוב. אבל עכשיו צריך להתרכז במשחק היורוקאפ נגד ציבונה זאגרב ביום שלישי", אמר המאמן לשחקנים בחדר ההלבשה. עוד נאמר לשחקנים כי המפתח לניצחון היה "ששיחקנו ביחד כקבוצה והצגנו הגנה טובה".

מי שיכול להיות מרוצה מהניצחון אמש הוא יובל נעימי, שקלע 23 נקודות והוביל את ירושלים לניצחון המרשים. גורמים בקבוצה ציינו לטובה את תפקודו של יובל נעימי ואמרו: "הוא היה יוצא מן הכלל. כשהוא נשאר על המגרש ושיחק, הוא נתן תפוקה. גם מ-ורנאדו ראינו את היכולות שבגללן הבאנו אותו. בקבוצה עבדו הרבה לאחרונה על הפן ההגנתי, והשחקנים וגם המאמן מבינים שזה המפתח".

גם השחקן דן גרונפלד אומר דברים דומים: "מה שהביא לנו את הניצחון זה ששיחקנו חזק בהגנה, ושיחקנו ביחד. האמנתי שאנחנו יכולים לנצח בנוקיה. ההבדל הוא שפשוט באנו לשחק, התרכזנו בדברים שאנחנו צריכים לעשות, וזה הוכיח את עצמו. האם צריך להוסיף עוד שחקנים לסגל? זו לא החלטה שלי. ההגנה הייתה חשובה כי כשאנחנו מתקשרים על המגרש ועשים דברים נכונים בהגנה, זה מוביל לניצחונות".

גרונפלד התייחס למשחק הבית במסגרת הירוקאפ ביום שלישי: "הפסדנו את המשחק הראשון במפעל בחוץ ואני מקווה שהניצחון מול מכבי יעניק לקבוצה אנרגיות חדשות. יחד עם זאת, אי אפשר לסמוך על המשחק הזה כמה שיביא לנו את הניצחון ביורוקאפ".

ג'ארוויס ורנאדו הוסיף: " דברים מתחברים עכשיו, לאחר תקופה לא טובה והתחלה קשה. השחקנים והמאמן המשיכו להגיד: 'אם נשחק הגנה נוכל להשיג את הניצחונות', זה גם מה שקרה נגד מכבי".

ירושלים תנסה לקדם את מעורבות רענן כץ במועדון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully