וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי קאטלר ייעדר עד תום העונה

21.11.2011 / 11:03

הניצחון על סן דייגו גבה מחיר משיקגו, לאחר שהקוורטרבק שבר את האגודל. קאפלין על הפסד הג'איינטס: "הופעה פאתטית"

שיקגו ברס ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) את סן דייגו 20:31, אבל הניצחון הזה גבה מחיר כבד. ג'יי קאטלר, הקוורטרבק של הדובים, נפצע באגודל היד הזורקת וצפוי להחמיץ את ששת המשחקים האחרונים של העונה. קאטלר יבקש חוות דעת נוספת, אולם כרגע המצב לא נראה טוב. אם הברס יגיעו לפלייאוף, ייתכן שהוא יוכל לחזור לשחק. בשלב זה, קיילב הייני, שהחליף את קאטלר במהלך גמר ה-NFC אשתקד, צפוי לתפוס את מקומו.

גרין ביי עלתה למאזן 0:10 אחרי 26:35 לא פשוט על טמפה ביי, והקוורטרבק ארון רוג'רס, שסיים את המשחק עם 299 יארד ושלושה טאצ'דאונים, דווקא לא מרוצה. "הכדור לא הלך לכיוונים שרציתי", אמר רוג'רס, "אני לא מנסה לעשות דברים מתוחכמים מדי, סתם מתוסכל כרגע".

פילדלפיה הגיעה למדולנדס החדש כנגד כל הסיכויים, ללא הקוורטרבק מייקל ויק, וחילצה ניצחון נאה 10:17 מניו יורק ג'איינטס, שבשלב זה השאיר אותה בחיים במאבק על העלייה לפלייאוף. "כולם תרמו למאמץ הזה", אמר ריילי קופר, שקלט את טאצ'דאון הניצחון מווינס יאנג 2:45 דקות לסיום, "זה לא היה שחקן אחד או מהלך כזה או אחר. הרכבנו את הפאזל חתיכה אחרי חתיכה".

מהצד של הג'איינטס, שספגו הפסד שני ברציפות, נשמעה מורת רוח. "זו הייתה הופעה פאתטית", אמר המאמן טום קאפלין, יש תחושה של אכזבה שלא הייתה כאן הרבה זמן". הליינבקר מארק הרזליץ' הוסיף: "כולנו, כולל אני, צריכים להסתכל על עצמנו במראה".

סן פרנסיסקו ממשיכה לדהור, כשה-7:23 שלה על אריזונה קירב אותה עוד יותר לינואר. "לא היינו במיטבנו", הודה הקוורטרבק אלכס סמית', "אתה תמיד מחפש שלמות, אבל זה היה יום שבו לא נתנו את הכל. זו הייתה ההוכחה שלא תמיד הכל הולך". התאקל של אריזונה דארנל דוקט הסביר את סוד ההצלחה של הניינרס: "הם משאירים את המשחק צמוד, אבל לא עושים טעויות, לא נותנים להשיג טאצ'דאון, שמים שלוש נקודות ועוד שלוש על הלוח ומנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully