וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: דנסו ישוחרר, עטר עדיין מחפש חיזוק בהתקפה

21.11.2011 / 11:16

ראובן עטר החליט לא לצרף את החלוץ הנבחן, אך עדיין רוצה לעבות בינואר את החלק הקדמי, גם מהחשש שחן עזרא יעזוב

החלוץ אריקסון דנסו, שנבחן במכבי נתניה בשבועיים האחרונים והמאמן ראובן עטר התלבט אם לצרפו, צפוי לקבל ביממה הקרובה הודעה על שחרורו. באימונים הראשונים עם הקבוצה דנסו הרשים, ונראה היה שעטר מאוד מרוצה ממנו, אך מיום ליום ההתלהבות של הצוות המקצועי מהשחקן דעכה. עטר אמר כבר בשבת לאחר המשחק כי "אם אני לא ארגיש שאני אקבל ממנו יותר ממה שיש לי היום בקבוצה, אני לא אצרף אותו". השחקן, כאמור, צפוי לקבל הודעה על שחרורו היום או מחר.

יחד עם זאת, ראובן עטר מעוניין מאוד לחזק את החלק הקדמי בעוד שחקן או שניים לקראת חודש ינואר. עטר לוקח בחשבון שעשויה להיות דרישה גדולה לחן עזרא, על אף הרצון של המועדון לראות אותו ממשיך לפחות עד תום העונה, וגם בלי קשר לעזיבתו האפשרית של עזרא - עטר מעוניין לחזק את התחרות בחלק הקדמי. "ראיתם מה טרטיאק הוסיף ועד כמה התחרות בחלק הקדמי יוצרת הרתעה והתלהבות אצל השחקנים, ככה אני רוצה שיימשך", אמר עטר.

הבעיה היא שמבחינה כלכלית, לעטר לא יהיו יותר מדי אופציות, וגורם בקבוצה אמר על כך ש"אין סודות לגבי המצב הכלכלי שלנו ומרחב האפשרויות שלנו. במצב אחר אולי היינו מחתימים את דנסו, אבל אנחנו צריכים לפגוע בול עם פינצטה על כל שקל שנוציא, במיוחד אם אנחנו רוצים לשמור את כל הסגל הנוכחי עד לתום העונה, כולל חן עזרא".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully