וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות למחוזי: "לא ניתן להחזיר נקודות להפועל פ"ת"

21.11.2011 / 12:05

לאחר הסירוב של הקבוצה לערער דרכה, תגובת ההתאחדות הגיעה: "נהגה בחוסר תום לב". נמשכים המגעים עם ערן לוי

האם המאבק המשפטי של הפועל פתח תקוה להחזרת הנקודות עומד להסתיים? בצעד שעשוי לחסל את סיכויי להשיב את תשע הנקודות למאזנה, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, הגיב בסוף השבוע לבקשת הקבוצה לבית המשפט. בתגובה לבקשה נכתב במפורש כי לא ניתן להחזיר את הנקודות לקבוצה לאחר שקוזזו ממאזנה.

בימים הקרובים תתפרסם ההחלטה הסופית של שופט בית המשפט המחוזי, אילן שילה. "אם לא תהיה הפתעה, מאזן הנקודות יישאר על כנו", הגיב גורם בהתאחדות. ההתאחדות טענה במכתבה לחוסר תום לב מצדו של המועדון. "מצד אחד המפרקים השתמשו בטענה כי לא ניתן להוריד אותה ליגה וגם לקזז לה נקודות. לאחר שהוחלט להשאיר אותה בליגה, היא מנסה ליהנות משני עולמות", כך רוח הדברים במכתב.

כזכור, רק לאחרונה טענו בפתח תקוה כי דחו הצעת פשרה של ההתאחדות, לפיה המועדון יערער דרך בית הדין ולא דרך בית המשפט, ובתמורה ייתכן שההתאחדות תשקול להחזיר למאזן הקבוצה חלק מהנקודות. בפתח תקוה הסבירו אז כי הדבר נעשה, בית היתר, בגלל לחץ הנושים. מפרקי הקבוצה, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, מאמינים כי בית המשפט ישנה את החלטתו.

שחקנים בקבוצה הביעו כעס רב על המפרקים, שבינתיים לא מוכנים לאשר לגילי לנדאו להחתים חלוץ. המאמן ממתין לינואר ומקווה שיאושר לו לצרף שחקן או שניים כדי לחזק את הקבוצה במאבקי ההישרדות שלה. ערן לוי עדיין בתמונה ואם לא יימצא קבוצה בקרוב ייתכן ויוזמן לאימונים. בכל מקרה, המגעים איתו נמשכים חרף הבעיות.בינתיים ממשיך להתאמן הבלם רמי דואני, אבל לא נראה כי במועדון יכולים להחתימו.

כזכור, רק לאחרונה הודיעו המפרקים להנהלת הקבוצה כי הכסף שיתקבל כפיצוי מהעירייה וטוברוק בגין חובות עבר ומעבר אלון תורג'מן למכבי חיפה, יילך לטובת כיסוי חובות לנושים, ולא לטובת חיזוק. "פשוט לא יאמן כמה מקשים עלינו. גם אחרי שהצלחנו לצאת מהמינוס, אף אחד לא עוזר. במקום לנדאו, הייתי משתגע", אמר שחקן בקבוצה. הקשר גיא צרפתי אמר אתמול: "אנחנו מאמינים שאפשר להישאר בליגה". בקבוצה עדיין כועסים על חברת ההלבשה ג'יבובה, שטרם סיפקה ציוד חורף מתאים לשחקנים.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully