וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אין שום הנחות למרות העייפות"

21.11.2011 / 6:52

במכבי ת"א לא חיפשו תירוצים להפסד לירושלים והדגישו: "לא קרה שום דבר חמור". בלאט ישים דגש על תרגילי התקפה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

במכבי תל אביב לא אוהבים להפסיד, בטח לא במפגש פיקנטי וטעון מול יריבה כמו הפועל ירושלים, אבל העייפות הגדולה, ביחד עם היכולת ההתקפית הלא טובה בשני המשחקים שקדמו למפגש הליגה אמש (ראשון) הביאו להפסד בדיעבד לא כל כך מפתיע 78:64.

המאמן דייויד בלאט דיבר עם השחקנים ואמר להם בין היתר כי "חבל שלא סגרנו את המשחק כשיכולנו", כשהוא ציין גם את משחק ההתקפה החלש. בלאט אף הדגיש בפני השחקנים כי באימונים הבאים תעבוד הקבוצה על תרגילים לשיפור ההתקפה . עם זאת הוסיף המאמן כי "לא קרה שום דבר חמור. יש להניח את ההפסד מאחורינו ולהמשיך הלאה, למשחק הבא נגד מילאנו".

גם ליאור אליהו הודה אחרי המשחק: "אני לא רוצה לתרץ את ההפסד הזה בעייפות. אנחנו לא משחקים טוב בהתקפה כבר כמה משחקים. אנחנו חייבים להרים את הרמה שלנו כי אנחנו קבוצה התקפית טובה. ראינו את זה בתחילת העונה, אני מקווה שזה יחזור מהר. אין שום הנחות למרות העומס, אי אפשר להסתכל על זה ככה. אנחנו קבוצה עמוקה שמורכבת מהרבה שחקנים טובים ואי אפשר להגיד שאם מישהו אחד בחוץ או אחר בחוץ זה מפריע לנו. זה לא עובד ככה".

אליהו הוסיף: "להפסיד להפועל ירושלים בנוקיה זה פשוט מעצבן, אבל לא ניתן לזה להשפיע עלינו. אנחנו ממשיכים הלאה כי ביום חמישי יש לנו משחק מול מילאנו וכבר עכשיו מבחינתו ההפסד הזה כבר מאחור. הכדור פשוט צריך להיכנס לסל והכל יהיה בסדר, אנחנו יודעים בדיוק לאיזו עונה נכנסנו, דיברנו על זה בחדר הלבשה שלא קרה כלום. זה אמנם הפסד מעצבן, אבל יש לנו את היום לנוח ומחר נבוא עם כוחות מחודשים כדי להתחיל להתכונן למילאנו".

ריצ'ארד הנדריקס אמר: "ירושלים שיחקו מצוין והרבה קליעות פשוט נכנסו להם, ההגנה שלנו לא הייתה טובה כמו שהייתה צריכה להיות, אבל בכל זאת צריך לתת להם קרדיט על הניצחון. אנחנו חייבים לזכור שמדובר בסך הכל במשחק אחד ושאנחנו חייבים לחזור לעצמנו בהקדם האפשרי כי אין זמן להשתהות. אני לא חושב שההפסד הזה ישפיע עלינו".

הפורוורד האמריקאי הוסיף: "זה היה מאמץ מעניין שלושה משחקים בארבעה ימים. זה לוח הזמנים וידענו שאנחנו נכנסים לעונה כזו. ברור שיש לכך השפעה, אבל כאשר אתה יודע שזה מה שהולך להיות אז גם יש לך הרבה יותר שליטה על זה. זה יהיה נחמד מאוד אם נחזור כמה שיותר מהר לקלוע טוב".

דיוויד בלאט: "יהיה קשה לעמוד בעומס הזה כל שבוע"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully