וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "שמח שנותנים לי את הביטחון להצליח"

20.11.2011 / 16:45

שוער קרית שמונה ספג 7 שערים בלבד העונה ומאמין בשוער הישראלי: "אם יתנו לנו דקות, נוכיח שאנחנו לא נופלים מהזרים"

בעירוני קרית שמונה לא היו מרוצים יתר על המידה מהיכולת אתמול (שבת) נגד הפועל פתח תקוה, אבל בוודאי מהניצחון (0:1) שהעלה את הקבוצה למקום השני בטבלה.

מי שכן זכה למחמאות אחרי שהיה אחד מהשחקנים הבולטים במגרש, היה השוער דני עמוס, שאמר היום: "לא יודע אם אנחנו חוגגים, אבל 10 משחקים בלי הפסד בהחלט מעידים על משהו טוב שקורה פה. יש דרך וכל שחקן רוצה להתקדם ולהצליח. אני שמח שהקבוצה נראית טוב. אליפות? כרגע המתכונת שלנו היא להסתכל על כל משחק בנפרד. ברור שאנחנו שואפים להגיע לסוף העונה כשאנחו קרובים להגשת החלום, אבל זה עדיין רחוק".

עמוס הוסיף: "כמו כל קבוצה, גם אנחנו שואפים להתקדם והתקדמות תהיה התבססות בחלק העליון של הטבלה לאורך כל העונה ולסיים במקום גבוה יותר מהעונה שעברה".

השוער בן ה-24 ספג העונה שבעה שערים בלבד והוא אמר: "אי אפשר לזקוף את זה רק לעצמי. כל הקבוצה עושה עבודה טובה ובזכותם לא ספגתי הרבה שערים. כמו שאם הקבוצה כובשת, אני מרגיש חלק בלתי נפרד מזה. ההנהלה והצוות המקצועי נתנו לי העונה יותר ביטחון ואני חושב שאני מחזיר במגרש".

על השוערים הישראלים, שלא זוכים לאמון רב בליגה, הוסיף עמוס: "כמו כל שחקן צעיר, אם יאמינו בשוערים ויתנו להם ביטחון ודקות, אני מאמין שנוכיח שאנחנו לא נופלים מהשוערים הזרים שבאים לישראל. אני שמח שבקרית שמונה החליטו ללכת בקו הזה ושנותנים לי את הביטחון שאני צריך כדי להצליח".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully