וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "המשחק נגד חיפה הרבה יותר קשה ממכבי ת"א"

20.11.2011 / 12:31

מאמן בית"ר ירושלים הכין את שחקניו ליריבה ביום שני: "אסור לתת להם מרחבים, זו הקבוצה הכי טובה בארץ במתפרצות"

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק שינעל את המחזור ה-12 בליגת העל מחר (שני, 20:45, ערוץ 1) נגד מכבי חיפה. המשחק יהיה הראשון של הקבוצה מהבירה באצטדיון טדי המשופץ.

המאמן יובל נעים צפוי להמשיך עם אותו ההרכב שפתח בניצחון נגד מכבי תל אביב לפני כשבועיים ברמת גן. מיגל פורטיז'ו ימשיך לקבל קרדיט לצד אנדריי פיליאבסקי, כאשר קובי מויאל, דן איינבינדר ושי חדד יאיישו את הקישור ההגנתי ומלפניהם ישחקו אבירם ברוכיאן וסטיבן כהן. עמית בן שושן, שכבש עד עכשיו שישה מתשעת השערים של הקבוצה ובישל שניים נוספים, יאייש את החוד. תומר בן יוסף שלא התאמן בימים האחרונים בגלל פציעה, לא ייכלל בסגל.

נעים כינס את השחקנים אחרי האימון ואמר להם: "הכוח הגדול של חיפה הוא במתפרצות. מי שנותן להם מרחבים, משלם על זה. זו הקבוצה הכי טובה בארץ מבחינת מתפרצות, עם גולסה, עמאשה, קטן ודבאלישווילי. נצטרך לעשות יותר ממה שעשינו נגד מכבי תל אביב. עכשיו כל אחד יצטרך לעשות יותר, לעזור לחברים שלו, זה משחק הרבה יותר קשה".

למעלה מ-10,000 אוהדים הבטיחו את מקומם בטדי לקראת המשחק ובבית"ר צופים כמות של לפחות 13 אלף איש מחר. כ-2,500 איש צפויים להגיע מחיפה. שחקני בית"ר רכשו כמות גדולה מאוד של כרטיסים מעבר למכסה המותרת לכל שחקן של שלושה כרטיסים כתוצאה מהביקוש הגדול והדרישה של המשפחות והמקורבים. אחד מהם אמר: "גם אם תהיה פרמיה על משחק כזה - כבר הוצאתי אותה על כרטיסים".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully