וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חן עזריאל לא מתרגש מהחזרה לטדי

20.11.2011 / 8:53

מקורב לחלוץ לפני בית"ר: "משהו השתנה בו". לוי יחליט היום לגבי יאיא, למרות שלא תורגל. השחקנים יצטיידו בביגוד תרמי

"חן מאוד מתרגש מאוד לחזור לטדי אחרי כל מה שעבר עליו בקיץ. היה לו קשה לעזוב את בית"ר. המחשבות לא עזבו אותו, אבל היום הוא במקום אחר. יהיה לו קשה לחגוג אם הוא יבקיע, אבל הוא מבין שהוא צריך לעשות את המעבר הזה, אחרת יהיה לו קשה להתקדם". כך אמר מקורב לחן עזריאל בעקבות המפגש המחודש של החלוץ מחר, מול בית"ר ירושלים בטדי. בחיפה מתכוונים לתת לעזריאל להשתלב במהלך המשחק, בתקווה שגל השמועות על רצונו לשוב לבירה בעתיד אינו נכון.

הקבוצה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. כפי שפורסם ביום שישי, המאמן אלישע לוי לא תרגל את סיידו יאיא אבל מתלבט מאוד האם להכלילו בכל זאת בהרכב. יאיא שותף לניצחון של ההרכב השני על ההרכב הראשון (1:2) באימון ביום רביעי ובלט בו. לוי סגור בעיקר בנוגע לעמדת השוער ולרביעיית ההגנה שלו (משומר, בוליאט, פלאח, טואטחה) ולגבי החלק ההתקפי (גולסה, קטן, דבאלישווילי ועמאשה). לגבי שתי העמדות הנוספות בקישור, נראה כי תמיר כהן אמור לפתוח לאחר השיחה שניהל לאחרונה עם המאמן. אם יאיא יפתח, דלה ימפולסקי וגוסטבו בוקולי יישארו על הספסל. אם גולסה יפתח לצד תמיר כהן ויאיא יישאר על הספסל, הסיכויים של ימפולסקי ועמאשה לשחק בכנפיים טובים יותר. במקרה שיוחלט לשחק עם בוקולי או יאיא, עמאשה ישחק בהתקפה ולא בצד שמאל. מלבד עזריאל, על הספסל ימתינו גם מוחמד גדיר, עידן ורד ואלון תורג'מן.

בית"ר ירושלים לא ניצחה את חיפה כמארחת כמעט ארבע שנים, מאז פברואר 2008. בחיפה מודעים למשחק הקשה שצפוי להם בטדי ובמועדון מתכוונים לספק לשחקנים ביגוד תרמי, בהתאם למזג האוויר הקר (8-14 מעלות מחר) הצפוי בבירה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully