וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "אוהב את קטש, אבל ארצה לנצח"

20.11.2011 / 8:15

ברני ארדוב

מכבי תל אביב אומנם רשמה אתמול (שבת) ניצחון נוסף, אך שוב התקשתה מאוד בטרם גברה ביד אליהו 66:67 על לובליאנה במסגרת הליגה האדריאטית. הצהובים שוב הציגו יכולת הרחוקה מלהרשים, אולם בקבוצה שבעי רצון מהניצחונות האחרונים, ויודעים שלא נותר להם זמן ארוך להתאושש: הערב תפגוש מכבי את הפועל ירושלים, כשרק היום הצהובים יתפנו לצפייה בווידאו לקראת המפגש הפיקנטי מול היריבה מהבירה.

כמובן שבקבוצה לא מקלים ראש בהפועל ירושלים, כשלאחר המשחק אמש הוסברה לשחקנים הזרים חשיבות המשחק והיריבות מול הקבוצה מהבירה. שחורציאניטיס, הנדריקס, לנגפורד וסמית' יהיו הזרים שיירשמו בטופס. פפאלוקאס, ג'יימס ופארמר לא ישחקו.

לנגפורד: "מבחינתי הכל שאלה של חיבור"

יוגב אוחיון, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, יפגוש הערב את מאמנו לשעבר עודד קטש, שביקש לא אחת בקיץ האחרון שאוחיון ימשיך במלחה. "אני מאוד אוהב את עודד קטש ומאחל לו הצלחה מרובה - עד שזה מגיע אלינו", אומר אוחיון, "היו לי שנים נפלאות בירושלים, אבל עכשיו אני במכבי ומקווה שיהיה לנו בהצלחה. המשחקים מול ירושלים תמיד היו מפגשים פיקנטיים בגלל העוצמה של היריבות, והזרים והישראלים מודעים לזה. ננסה לתת את הכל כדי שהקהל ייהנה".

לגבי המשחק בליגה האדריאטית הוסיף אוחיון: "זה היה משחק מטורף, מורט עצבים, אני שמח שידענו לנצח ולעשות את הדברים הקטנים". על ריבוי המשחקים של הקבוצה סיפר אוחיון כי "אבי קובלסקי וצוות המאמנים הכין אותנו בצורה טובה ומשתדלים לחלק דקות כמו שצריך. צריך לנוח טוב, לאכול טוב ונבוא מול ירושלים מוכנים. בסך הכל אם נראינו פחות טוב מול לובליאנה, זה בגלל שאנחנו בני אדם ולא מכונות. חשוב הערב לתת את הפוש האחרון ולקראת המשחק מול ירושלים", סבור אוחיון.

גם קית' לנגפורד מבהיר שהוא מודע לחשיבות המשחק. "כולם הדגישו בפנינו כמה חשוב המאבק מול ירושלים ודיברו על האווירה, כך שיהיה מעניין. נבוא חדים", אמר לנגפורד לוואלה! ספורט.

על היכולת הלא מרשימה של הקבוצה אמר לנגפורד: "לובליאנה היא קבוצה לגיטימית. המשחק היה טוב בעיקר עבור הבחורים שלא שיחקו כל כך הרבה לאחרונה, ואתמול קיבלו יותר דקות".

הגארד, שזכה ל-31 דקות משחק, נשמע מרוצה: "היה טוב להיות על הפרקט. לאחרונה היו יותר משחקים, ולכן יותר דקות להעניק לשחקנים, כך שבכל יום מישהו אחר מקבל את ההזדמנות. אני נרגש להיות חלק מהקבוצה גם ולתרום, אבל כל שחקן כאן יודע שכדי לשחק צריך לתרום, ולהיות חלק מהמשחק מההתחלה עד הסוף".

לנגפורד התייחס להתאקלמותו במועדון הצהוב: "כל יום דברים עבורי הופכים להיות יותר מוכרים. ככל שעובר הזמן אני מרגיש יותר נוח ומתאקלם יותר. הכל עבורי זו שאלה של חיבור ושל היכרות טובה יותר".

שייר: "אני שמח על המקום שבו אני נמצא"

ג'ון שייר, שבמשחקים האחרונים לא התלבש, התייחס למצבו: "אני מרגיש טוב ורוצה להיות מוכן לכל משחק. יש הרבה שחקנים בקבוצה הזאת, וכולם מנסים לעבוד קשה, וכך גם אני. אני מרגיש טוב, ועצם העובדה שאני לא משחק לא אומרת שאני לא משתפר ולא לומד, אז כשאני מקבל את ההזדמנויות שלי - אני מנצל אותן. אני רוצה להיות מוכן כשקוראים לי, זה הכל.

"אני לא הולך להגיד שום דבר על המצב, כי זה המצב. אני שמח על המקום שבו אני נמצא. אני תומך בקבוצה ובחבריי, וכשהזמן שלי יגיע, הוא יגיע".

לשאלה האם הוא שוקל מעבר לקבוצה אחרת בכדי לקבל יותר דקות ענה שייר בנחרצות: "זה לא משהו שאני חושב עליו בכלל עכשיו".

ובצד המפסיד, רוברט רות'בארט נשמח מאוכזב: "המשחק היה צמוד, אבל רצינו להישאר צמודים למכבי, ושמכבי לא ייכנסו לטירוף. בסיום היו לנו כמה הזדמנות לקחת את המשחק, וזה לא קרה. הרגשתי בבית כאן כי שיחקתי באולם הזה עם הנבחרת וגם נגד מכבי יצא לי לשחק. אני חושב שמכבי לא שיחקו את המשחק הכי טוב שלהם, והייתה לנו הזדמנות כי מכבי לא הייתה במיטבה, אבל לא הצלחנו. גם בלי פארמר, מכבי קבוצה מדהימה עם סגל ממש עמוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully