וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "המשחק היה צעד בכיוון טוב יותר"

דודו עזריה

19.11.2011 / 22:13

מאמן הפועל ב"ש שאב עידוד מה-0:0: "קצת השתחררנו". אייל לחמן: "אני מאוכזב מאוד, אבל מעודד כי היינו מסודרים"

הפועל באר שבע וגיא לוי עדיין לא מצליחה לצאת לדרך חדשה. הקבוצה מבירת הנגב סיימה ב-0:0 מאכזב במיוחד מול מכבי פתח תקוה המסובכת בעצמה, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל.

מאמן הפועל באר שבע גיא לוי אמר בסיום: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. זה היה סוג של משחק תחתית במחזור ה-12. מכבי פתח תקוה באה על מנת לא להפסיד וגם אנחנו באנו בסיטואציה לא נוחה. אני חושב שהמשחק היה צעד בכיוון טוב יותר כי אני חושב שקצת השתחררנו. יש נקודה אחת טובה מהמשחק הזה וזו הנקודה שהשגנו, אבל אנחנו נצטרך לנצח על מנת לצמצם את הפער ואני מקוווה שנעשה את זה בשבוע הבא".

על התחושות איתן הגיעה הקבוצה שלו למשחק אמר לוי: "לא הרגשנו טוב אחרי המחזור הקודם ואני חושב שהיום השחקנים באו בגישה נכונה. קצת קשה לבוא לידי ביטוי לנוכח המצב כי יש לחץ מסויים וזה טבעי". לוי לא רצה לחשוף פרטים כלשהם לגבי השחקנים שיגיעו בינואר ואמר"אני לא יודע לגבי ינואר כי זה תלוי בקבוצה ובאיךף שהיא תתפקד עד ינואר. אני מנסה להתחמק מהשאלה כיוון שהמשחקים הקריטים הם המשחקים הקרובים. אם נתעעסק עכשיו בינואר נסיט את המרכז ההתיחסות למקום לא נכון".

מאמן מכבי פתח תקוה אייל לחמן הוסיף: "אני מאוכזב כיוון שבאנו לנצח, מבלי לזלזל ביריבה. זו גם הסיבה שהכדור רץ מרחבה לרחבה. היה קצב למשחק אבל רמת הטכניקה גרמה לכך שהמשחק לא יראה קצבי". לחמן פרגן לטל בן חיים ואמר: "אמרתי לעצמי שאם נעבור את המשחק הזה בצורה טובה זה יהיה סימן לכך שטל בן חיים שחקן גדול כיוון שהוא יביא עצמו לידי ביטוי בתוך המשחק הקבוצתי. המחצית הראשונה שלו היתה מסחררת, השנייה פחות".

כשנשאל לגבי המטרות של קבוצתו אמר: "הגדרת מטרות זה הדבר הכי גרוע בכדורגל ובטח שבכדורגל הישראלי. אנחנו הולכים עכשיו בפסיעות קטנות. מה שמעודד אותי במשחק זה שהיינו מסודרים. שחקני החלק הקדמי שלנו הם וירטואוזים שאוהביים לאבד את העמדות שלהם והיום הם היו מסודרים".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully