וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דבאלישווילי אמור לפתוח עם עמאשה

19.11.2011 / 14:44

השניים אמורים לשתף פעולה בחוד בשני נגד בית"ר ירושלים. אלישע לוי מתלבט את מי להציב בקישור האחורי עם תמיר כהן

מכבי חיפה ערכה היום (שבת) אימון נוסף לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים ביום שני. הירוקים יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם לשמוט נקודות נוספות אם הם רוצים גם העונה להתמודד על תואר האליפות. עם זאת, אצל האלופה מבינים כי בית"ר ירושלים נמצאת בתקופה לא טובה והעובדה שהמשחק נערך באצטדיון טדי שהיה סגור לרגל שיפוצים יגרום לקבוצה מהבירה להגיע עם המון אנרגיות חדשות, כך שחיפה חייבת להגיע בשיאה למשחק.

מהאימון היום של הירוקים עולה כי אלישע לוי עדיין מתלבט עם איזה הרכב ישחק בשני הקרוב. ההתלבטות המרכזית של לוי היא בקישור. בזמן שנראה כי תמיר כהן הוא זה שיפתח בקישור האחורי, עדיין לא ברור מי ישחק לצידו: גוסטבו בוקולי או סיידו יאיא, כשקיימת גם אפשרות שאייל גולסה יוסט לעמדה אחורית יותר. נכון לעכשיו נראה כי סיכוייו של בוקולי הם הגבוהים ביותר לפתוח עם כהן בקישור האחורי, כשגולסה יוצב כקשר שמאלי.

מלבד השינוי הזה, נראה כי אלישע לוי יפתח עם שני חלוצים, כשולדימיר דבאלישווילי יעלה לצידו של ויאם עמאשה, בעוד שחן עזריאל יירד לספסל. מי שנראה כי איבד את המקום בהרכב הוא עידן ורד, שאמור לפתוח אף הוא על ספסל המחליפים, אך עדיין לא ברור אם דלה ימפולסקי הוא זה שיקבל את הקרדיט כקשר הימני.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully