וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: האמונה חזרה ליפו

18.11.2011 / 16:18

גבי בורשטיין הצעיד את קביליו לניצחון קשה, מבשרת הראתה שאפשר אחרת, וגבעת אולגה מוכיחה שההתלהבות לא מוגזמת

התוצאה: בית"ר אורנית – הפועל מורשה רמת השרון 11:0

לפני הפגרה הרשיתה הקבוצה מרמת השרון תריסר שערים ברשת של כפר קאסם, ובמהלך המשחק החליט השופט לעצור את המשחק. גם היום הקבוצה החדשה שהוקמה בשרון לא עצרה לרגע ופירקה את בית"ר אורנית עם כמות שערים דומה. למורשה רמת השרון יש כבר 50 שערים בשמונה משחקים, ועם כמות כזו, אפשר רק להתחיל לדמיין אותה חוצה את גבול 180 השערים. אבל זה גם הזמן להזכיר לרמת השרון, שהיו קבוצות בשנים האחרונות שהגיעו לכמויות נכבדות לא פחות של שערים, אבל בסופו של דבר מצאו את עצמן נשארות בליגה ג'. הקרב האמיתי של מורשה יהיה כמובן נגד הפועל ג'לג'וליה במחזור ה-14 (30/12) ואז נדע כמה רצינית היא.

המאכזבת: הפועל בית שאן והפועל מגדל העמק

שתי המוליכות של מחוז צפון ב' סיימו את משחק העונה ביניהן עם 0:0 מאכזב שלא הצליח לאפשר למגדל העמק לברוח ולהפועל בית שאן להתקרב אליה, והפער ביניהן נותר על ארבע נקודות. השתיים אמנם הגיעו ללא מעט מצבים והשוערים נתנו את ההצגות שלהם, אבל המגרש הבוצי בבית שאן לא באמת איפשר להן לפתח משחק טכני. אולי הפועל עוספיה, שתתארח בשבת אצל הפועל איכסל, תוכל לנצל את המעידה, לעלות למקום השני ולקרב אליה את מגדל העמק עוד יותר. לפחות המתח נשאר.

הכוכב: עדי שקרוקה (הפועל כפר שלם)

זה לא סוד שהפועל כפר שלם הולכת להילחם השנה על מקומה בליגה א'. עם ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים יצאה הקבוצה מתל אביב למשחק חוץ שנערך בחדרה אצל מכבי עירוני כפר יונה, וחזרה עם 0:5 מדהים שבוודאי יוסיף לה ביטחון לקראת ההמשך. רק לצורך ההשוואה, החמישייה של כפר שלם מכפילה בדיוק את כמות השערים שהיא כבשה עד כה העונה. מעל כולם בלט במשחק עדי שקרוקה, שפתח את הסכר עם שני שערים ראשונים (דקות 8 ו-24) ובהמשך השלים שלושער בדקה ה-60. שקרוקה בן ה-30 עבר בתחילת 2007 לכפר שלם ממכבי עירוני בת ים ובעונה שעברה הוא סיים עם שמונה כיבושים. אמנם עבורו זו הפעם הראשונה העונה שהוא כובש, אבל אולי מכאן הוא ייצא לדרך חדשה.

ההפתעה: הפועל מבשרת ציון

הפועל מבשרת ציון חווה העונה צניחה חופשית, שהיא המשך ישיר לשנתיים האחרונות, אז היא סיימה אחרונה בליגה א', וגם בליגה ב' היא לא הצליחה להרים את הראש. את העונה מבשרת כאמור פתחה רע מאוד ללא שום בשורה באופק, שזה אומר אפס ניצחונות בשבעה משחקים ומאזן שערים איום ונורא של ארבעה שערי זכות לעומת 31 שערי חובה. היום הגיעה הנמושה של הליגה למשחק הבית נגד שיכון המזרח ממרכז הטבלה, וללא חשש היא ניצחה אותה 1:2. חגי ממן וכפיר פרץ היו אחראים לצמד השערים הכל כך חשוב, שמי יודע, אולי יוציא את מבשרת לדרך חדשה.

האירוע: מ.ס. גבעת אולגה – הפועל חדרה 0:3

ביום חמישי התייחסו לדרבי המסקרן בין שתי הקבוצות החדרתיות, ולא העלינו בדעתנו שזה פשוט יסתיים בנוקאאוט. גבעת אולגה, הכוכבת העולה של הליגות הנמוכות, פשוט התעללה בהפועל חדרה והוכיחה לה שהמהפך ממש כאן. אחרי שנים של נסיונות לעשות משהו גדול, נראה שחדרה השלימה עם מצבה, וכל מה שיישאר לה העונה זה להמשיך ולנסות לשרוד בליגה א', עד שתבוא הישועה ותקציב ראוי להיאבק למעלה. ובינתיים, גבעת אולגה ממש לא עוצרת. הקבוצה של אייל עמר, שאיבדה נקודות לפני הפגרה נגד עראבה וירדה למקום השלישי במחוז הצפוני, משיגה את הניצחון החמישי שלה העונה, ובכך היא מוכיחה לאסי גלבוע, להפועל עפולה ולעירוני טבריה שהן תצטרכנה לעבוד קשה מאוד כדי להשיג את המקום הראשון.

המאמן: גבי בורשטיין (מכבי קביליו יפו)

זו העונה הכי פחות טובה של מכבי קביליו יפו מאז שהיא נוסדה. קבוצת האוהדים, שהייתה קרובה לעלות בשנה שעברה לליגה הלאומית, פתחה רע מאוד את העונה הנוכחית, ואחרי שבעה מחזורים היא צנחה עד למקום התשיעי עם שני ניצחונות בלבד. אלא שיפו שמרה על הדרך ועל גבי בורשטיין שמונה למאמן בתחילת העונה, והיום זה השתלם לה עם ניצחון יוקרתי 0:2 על הפועל מרמורק, שכבר פינטזה על עלייה למקום הראשון. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, יאיר כהן צדק ונתנאל מולכו הבקיעו את השערים שנוטעים מחדש את התקווה אצל היפואים שאולי בכל זאת אפשר לעשות השנה משהו גדול.

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

עוד בנושא:

ניצחונות למכבי קביליו יפו והפועל עפולה

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully