וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני סכנין: שירזי נגד דורה

18.11.2011 / 15:01

הפיקנטריה בשיאה בקרית אליעזר. מאמן האורחת יפגוש את מי שהחליף אותו ואת אחיו. קלהאר עשוי לפתוח בהרכב המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה עדיין לא ניצחה העונה בביתה. לעומתה, בני סכנין עדיין לא ניצחה משחק חוץ העונה.

* בשישה משחקי ליגה בקרית אליעזר, הפועל חיפה כבשה חמישה שערים מתוך השמונה והשיגה שתי נקודות בלבד מתוך שבע הנקודות שבמאזנה.

* סכנין כבשה ארבעה שערים בלבד מתוך ה-19 שכבשה בליגה בחמישה משחקים מחוץ לדוחא והשיגה שתי נקודות בלבד בחוץ מתוך ה-15 שבמאזנה, לאחר שממנו הופחתו שתי נקודות.

* זה יהיה המפגש השני של שלומי דורה מול קבוצת האם שלו. בעונה שעברה הפסיד המאמן לחיפה עם הפועל רמת גן במחזור השני. מעבר לכך, דורה יפגוש גם את אחיו יוסי דורה המשחק בחיפה.

* ניצן שירזי שהחליף את דורה מתקשה העונה למצוא בלם ומגן ימני. שירזי היה זה שהחליט על שחרורם של עידן ויצמן ועודד אלקיים מהקבוצה ואלה הפכו להיות שחקני הרכב באותם תפקידים בסכנין.

* בארבעת המשחקים שקיימו ביניהן הקבוצות מאז חזרה חיפה לליגת העל, סכנין הצליחה להשיג רק שלוש נקודות בניצחון לפני כמעט שנתיים בקרית אליעזר, אז דורה היה על הקווים בחיפה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

כמעט כל מה שגרוע בכדורגל הישראלי עבר העונה על הפועל חיפה - חוסר הצלחה ברכש, טעויות של הצוות המקצועי, סכסוכים בין שחקנים וסכסוכים בין השחקנים למאמן, קהל מתוסכל וחסר סבלנות ואפילו בעיות שכר. על כל אלה תנסה הקבוצה להתגבר ולזכות בניצחון הראשון שלה העונה בקרית אליעזר דווקא מול שלומי דורה שעבד כמאמן הראשי של הקבוצה כארבע שנים, הביא לה אלפיות היסטורית עם קבוצת הנוער ועשוי לקבל תמיכה גדולה מהקהל האדום מאשר תקבל הקבוצה עצמה.

שירזי הזהיר את שחקניו באסיפה ואמר: "זה משחק קריטי ואני מצפה לראות אתכם נותנים את הכל המגרש. יש פה התרופפות במשמעת ואני מצפה לראות את אותה נחישות והרצון בתקופה שלא צברנו נקודות". שירזי מתכנן שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח מול ראשון לציון. ככל הנראה הבלם החדש דיאן קלהאר, שעבר בבקרה, יעלה לראשונה בהרכב הקבוצה בליגה במקומו של גולן חרמון כששאר ההרכב אמור להיות זהה.

בני סכנין:

אחרי פתיחת העונה המצוינת נדמה שבמחזורים האחרונים קורה משהו לבני סכנין שכבר רשמה הפסד שני בליגה ושלישי ברציפות אם ניקח בחשבון את גביע הטוטו. למרות האווירה הטובה בקבוצה, בסכנין יודעים שהפסד נוסף ומשבר ינשוף בעורפה של הקבוצה, ולכן רוצים לחזור עם שלוש הנקודות מקרית אליעזר ואין מאושר יהיה מדורה אחרי ניצחון על האקסית. גם עודד אלקיים ועידן ויצמן רואים במפגש סוג של נקמה עבורם לאחר ששירזי שחרר את השניים מחיפה. "אני רוצה שנצא לדרך חדשה", אמר דורה היום באסיפת הקבוצה. "הפועל חיפה קבוצה טובה ואסור לנו לזלזל בה בגלל המיקום שלה בטבלה. תגיעו מרוכזים ותעשו את העבודה על הדשא".

שני שנויים יערוך דורה בהרכב הקבוצה, כשפיטר אמבמבה הפצוע לא יטול חלק במשחק ובמקומו יעלה עלא אבו סאלח לצידו של ויצמן במרכז ההגנהה ואילו אורי שטרית שחזר מהרחקה יתפוס את עמדת המגן השמאלי במקומו של באסם גנאים.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יוסי דורה

נכון שהתקפת האדומים בכרמל לא בשיאה העונה ומאזן הקבוצה עומד רק על שמונה כיבושים, אבל עיקר הכוח של חיפה צריך להתרכז בעצירת מהראן ראדי. האדומים יודעים כי ראדי הוא הברומטר של סכנין ולכן על דורה תוטל המשימה הקשה ביותר על המגרש. מעבר לכך, מפגש עם אחיו על הקווים של סכנין מספיק פיקנטי בכדי להעמיד אותו באור הזרקורים.

בני סכנין: מהראן ראדי

כמו שפתיחת העונה הטובה של סכנין נזקפת בעיקר ליכולת הטובה של הקשר, כך גם הירידה ביכולת בשבועות האחרונים של הקבוצה ושל ראדי עצמו. סכנין תעמוד לראשונה בפני מבחן אופי אמיתי, שיצהיר האם הקבוצה תשאף לפלייאוף העליון בסוף העונה או שתמצא את עצמה שוב בפלייאוף התחתון. וכשיש מבחן שכזה, אז הקבוצה זקוקה למנהיג שלה בשיאו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, דיאן קלהאר (גולן חרמון), אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מהראן ראדי, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully