וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קלייטון קרשאו זכה בסיי יאנג ה-NL

17.11.2011 / 22:41

המגיש הצעיר, שהוביל את הנשיונל ליג בניצחונות, ERA וסטרייקאאוטים, זכה בתואר היוקרתי לראשונה בקריירה

כמו בכל ערב בשבוע האחרון, אירגון כתבי הבייסבול בארצות הברית ממשיך לחלק תארים על העונה החולפת, בדרך לפרסי ה-MVP. הלילה (חמישי) חולק תואר הסיי יאנג ב-NL, כשהזוכה המאושר הוא קלייטון קרשאו, המגיש הצעיר והנפלא של לוס אנג'לס דודג'רס. זו הייתה העונה הרביעית של קרשאו בליגה, כשהשנה הוא עשה את הפריצה הגדולה שלו עם 21 ניצחונות (הכי הרבה בנשיונל ליג לצד איאן קנדי מאריזונה) לעומת חמישה הפסדים בלבד. קרשאו גם הוביל את הליגה שלו ב-ERA עם 2.28 בלבד, המאזן הטוב בקריירה שלו ובסטרייקאאוטים עם 248 כאלה, סוג של טריפל קראון למגישים. הוא זרק לחמישה משחקים מלאים ופעמיים שיתק לחלוטין את היריבה שלו.

זו הזכייה הראשונה של קרשאו בתואר היוקרתי, כשלצערו העונה הטובה שלו לא הספיקה לדודג'רס, שסיימו רק במקום השלישי בבית המערב עם 82 ניצחונות. הוא הדודג'ר הפותח הראשון שזוכה בתואר מאז אורל הרשיסר ב-1983. קרשאו קיבל 27 מתוך 32 הקולות האפשריים וניצח בקלות את המגיש של פילדלפיה רוי האלאדיי, שזכה בארבע קולות. את הקול הנותר קיבל מגיש אחר של הפיליז, קליף לי.

מנג'ר הדודג'רס דון מטינגלי אמר בשם הקבוצה: "קלייטון מייצג את כל מה שטוב בבייסבול. הוא עובד קשה מאוד, לומד את המשחק כל הזמן ושחקן קבוצתי נפלא. הוא תמיד מנסה להשתפר ולכן ראוי לכל הדברים הטובים להם הוא זוכה".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully