וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: חימום אחרון

תומר ספירשטיין

17.11.2011 / 16:01

רגע לפני שמגיע השיא של העונה הסדירה, תארח אורגון את דרום קליפורניה, מישיגן את נברסקה וקנזס סטייט את טקסס

אוטוטו זה מגיע - הקרבות האחרונים של המחזורים האחרונים בעונת המכללות. המפגשים הגדולים באמת יגיעו בשבועיים הבאים, אבל אם יש משהו שהשבועות האחרונים (והשנים האחרונות) לימדו אותנו זה שאין דבר כזה ניצחון בטוח. במשחקים המרכזיים, אוקלהומה תצא למשחק שעלול להוות מוקש בביילור, טקסס תקווה לצאת בשלום מקנזס סטייט ומישיגן תארח את נברסקה. עבור המדורגות הגבוהות, המשחק המותח יהיה כשאורגון, מעודדת מהניצחון הגדול על סטנפורד בשבוע שעבר, תארח את דרום קליפורניה למשחק על כל הקלפים.

שחקני אורגון  חוגגים. GettyImages
ימשיכו לחגוג? שחקני אורגון מול סטנפורד/GettyImages

שמים חותם על העונה

מיסיסיפי - לואיזיאנה סטייט (1)

הטייגרס מגיעים למפגש מול הקבוצה החבולה של יוסטון נאט, שלא ימשיך בעונה הבאה, כשהם יודעים שמצפים להם שני מפגשים קשים - מול ארקנסו בשבוע הבא ומול (ככל הנראה) ג'ורג'יה הלוהטת בגמר החטיבתי. לס מיילס מנסה למצוא את שיתוף הפעולה היעיל בין ג'ורדן ג'פרסון לג'ארט לי, ונראה כי השבוע תהיה ההזדמנות האחרונה שלו לפני הקרבות שיגדירו את העונה של הטייגרס.

אייווה סטייט - אוקלהומה סטייט (2)

שבועיים לפני ה-מפגש הגדול מול אוקלהומה, יגיעו חניכיו של מייק גאנדי לאייווה בתקווה להמשיך לפרק הגנות. ברנדון ווידן נצץ מול טקסס טק בשבוע שעבר (כמו בכל העונה), ויצטרך להמשיך בכיוון הזה גם השבוע.

אלבמה (3) - ג'ורג'יה סאות'רן

כמו בכל שבוע, גם השבוע המנטרה נותרה זהה - הקרימסון טייד יקוו למעידה של הטייגרס בשביל לתפוס את המקום הראשי בדירוג.

אורגון (4) - דרום קליפורניה

שבוע אחרי הניצחון הגדול על סטנפורד ואנדרו לאק, מארחים הדאקס את המשוכה הבאה שלהם - הטרוג'אנס, שנראים נהדר השנה (למרות שלא יוכלו להשתתף באליפות הפאק-12 או במשחקי הבול השונים). באורגון מקווים מצד אחד למעידה של אחת הראשונות, ומצד שני להבטיח מאזן כמעט מושלם שיביא אותם (אולי) למשחק האליפות, שם הם עלולים לפגוש את הטייגרס - שניצחו אותם במחזור הפתיחה.

ביילור (22) - אוקלהומה (5)

גם הסונרס רוצים מעידות של הגדולות, ובעוד שבועיים גם תגיע ההזדמנות שלהם לעשות משהו בנידון מול המדורגת שנייה. עד אז, הם יצטרכו להתמודד מול הדובים של ביילור ורוברט גריפין השלישי. לא קל.

ג'ארט לי שחקן לואיזיאנה סטייט טייגרס (מרכז). Jeff Gentner, AP
כולם מחכים שייפלו. לואיזיאנה סטייט/AP, Jeff Gentner

מחכות בסיבוב

ארקנסו (6) - מיסיסיפי סטייט

הרייזורבקס נראים נהדר העונה, וניצחון בשבוע הבא בבאטון רוג' על הטייגרס יהפוך את ה-SEC מערב לבית עם ראש משולש, אבל לפני זה יש להם את מיסיסיפי סטייט על הראש, ואסור להם להקל ראש. בובי פטרינו וטיילר ווילסון צריכים להמשיך במומנטום.

צפון קרוליינה סטייט - קלמסון (7)

הקבוצה המפתיעה של השנה, ללא ספק, הם הטייגרס מקלמסון, שאמנם איבדו נקודות בקרב על מקום במשחק הגמר, אבל גם בול BCS מרכזי יהיה נהדר עבור הקבוצה הצעירה הזו. השבוע הם פוגשים קבוצה מה-ACC שתרצה לעשות להם את המוות לפני הבולים, וטאג' בויד חייב לשמור על ריכוז בשביל לתת לדאבו סוויני עוד סיבות להמשיך לחייך.

וירג'יניה טק (8) - צפון קרוליינה

סטנפורד (9) - קליפורניה

סן דייגו סטייט - בויזי סטייט (10)

שבוע לאחר ההפסד הכואב לטי.סי.יו בבית, יוצאים הברונקוס לסן דייגו, כשהם יודעים שהחלום שלהם לשחק על האליפות נגמר בשבוע שעבר. קלן מור יהיה חייב לחזור למצוא את הרסיברים שלו, אחרי שכשל לעשות כן בדרייב האחרון במחזור הקודם, ואתם יודעים מה אומרים על חיה פצועה.

יוסטון (11) - סאות'רן מת'ודיסט

דרום קרוליינה (12) - סיטדל

דאבו סוויני מאמן קלמסון (ימין) ליד לאטיק טאונסנד שחקן קלמסון (שמאל). RICHARD SHIRO, AP
הפתעת השנה? דאבו סוויני וקלמסון/AP, RICHARD SHIRO

משחקים נוספים

קנזס סטייט (13) - טקסס (23)

באופן מפתיע, הלונגהורנס עדיין בדירוג ה-BCS, גם לאחר ההפסד המשפיל בשבוע שעבר למיזורי. ביל סניידר, לעומת זאת, מתכנן לשנות גם את זה ולרכב על המומנטום של הניצחון הראשון של קנזס סטייט אי פעם בהארכה בבית, בשבוע שעבר מול האגיס.

ג'ורג'יה (14) - קנטאקי

הבולדוגס שוב חמים בסוף העונה, ארון מורי נראה נהדר, ומארק ריכט יודע שניצחון מול הוויילדקאטס החלשים יבטיח לו מקום בגמר החטיבתי. מעידה במשחק הזה, מצד שני, עלולה לעלות לו בקריירת האימון שלו באתונה ולשלוח אותו הביתה עם הרבה ביקורת כלפיו.

מישיגן סטייט (15) - אינדיאנה

מישיגן (18) - נברסקה (16)

עוד מפגש מסקרן של הביג-10, כשדנארד רובינסון ופיצג'רלד טוסנט יפגשו את טיילור מרטינז ורקס ברקהד, במשחק בו הוולוורינס יארחו את הקורנהסקרס. נברסקה יודעת שבכדי לעצור את מישיגן מספיק יהיה לעצור את משחק הריצה של דנארד רובינסון ולתת לו לנסות לנצח אותם באוויר, ואילו בריידי הוק חייב למצוא דרך להפעיל את הנשק העיקרי שלו. זכרו - המפסידה יוצאת מהמירוץ על אליפות החטיבה ונסיעה לרוז-בול.

אילינוי - ויסקונסין (17)

טי.סי.יו (19) - קולורדו סטייט

אלבמה בירמינגהם - סאות'רן מיסיסיפי (20)

אוהיו סטייט - פן סטייט (21)

אובורן (24) - סמפורד

פלורידה סטייט (25) - וירג'יניה

פוטבול בוואלה! ספורט

ארון מורי שחקן ג'ורג'יה בולדוגס. Kevin C. Cox, GettyImages
לוהטים. ארון מורי וג'ורג'יה/GettyImages, Kevin C. Cox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully