וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פיליאבסקי לא הגיע לאימון

17.11.2011 / 13:18

בקבוצה חששו שהבלם לא התעורר, אך קיבלו את טענתו כי חשב שמדובר ביום חופשי. אביתר ברוכיאן התעלף באימון והתאושש

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב בטדי. יובל נעים עדיין לא נהנה מסגל מלא כאשר דן איינבינדר עדיין סובל מהפגיעה בגיד ולא מתאמן, תומר בן יוסף סובל מפגיעה בברך וגם הוא לא ערך אימונים בשבוע האחרון, וקובי מויאל שמקיים אימונים חלקיים. במהלך האימון ספג אביתר ברוכיאן כדור חזק בפניו והתעלף למספר שניות, מה שהלחיץ מאוד את השחקנים שרצו אליו וחששו כי איבד את ההכרה, אך לאחר מספר שניות התעורר החלוץ וכולם נרגעו.

מי שלא הגיע לאימון הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי. הבלם, המתגורר בחיפה, גרם בתחילה לחשש כי לא התעורר ובקבוצה ניסו להשיג אותו אך לאחר שענה להם התברר כי הבלם חשב שהיום זהו יום חופש של הקבוצה ובגלל זה נשאר בחיפה ולא הגיע. בקבוצה קיבלו את טענת השחקן והוא לא צפוי להיענש.

בנוגע למשא ומתן בין ארקדי גאידמק לגומא אגייאר, אכן שני הצדדים מדווחים על התקדמות משמעותית בנוגע למתווה בו יעביר אגייאר כחצי מיליון דולר כ"דמי רצינות" ותהיה לו את הזכות עד לחודש מרץ להוסיף כחצי מיליון דולר נוספים ולרכוש את הקבוצה. אגייאר הורה לאנשיו ולעורכי דינו לשמור על שתיקה מוחלטת עד לסיום המשא ומתן, כשכל השיחות לעורכי דינו מופנים לדניאל קוגן ממשרד יחסי הציבור של רוני רימון. מקורב לגאידמק אמר היום: "אנחנו מאוד זהירים כי היינו בעסק הזה. צריך לראות לאן הדבר יוביל. יש רצון של שני הצדדים להגיע להסכמות אבל יש עוד דברים לטפל בהם ואם יהיה משהו להודיע כולם יידעו".

לקראת המשחק מול מכבי חיפה נמכרו כבר מעל 5,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים והתכונה בירושלים היא של משחק עונה. מי שלא עומדים בעומס בקשת הכרטיסים הם שחקני הקבוצה שבדרך מקבלים שלושה כרטיסים לשחקן. אחד השחקנים סיפר כי "כששיחקנו ברמת גן אפילו את השלושה כרטיסים לא תמיד היה מי שייקח. למשחק הזה גם 200 כרטיסים היה נגמרים. איזה טירוף, זה משחק שאסור לאכזב את הקהל. צריך לזכור שחיפה פייבוריטים, הם עדיין האלופה ואסור להם לאבד יותר נקודות עם שחקנים כמו ורד, גולסה, קטן, עמאשה ואפילו ספסל לא פחות טוב ואנחנו באים כאנדרדוג שצריך להילחם ובשיניים לנסות לעשות את זה כמו נגד הפועל תל אביב בטדי בשנה שעברה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully