וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "זאת ההזדמנות של תמיר להוכיח שהוא חוזר"

17.11.2011 / 12:52

אחרי השיחה בין השניים, אלישע לוי תרגל את תמיר כהן בהרכב. גם ימפולסקי, גולסה ודבאלישווילי תורגלו לקראת המשחק בטדי

שחקני מכבי חיפה חזרו הבוקר (חמישי) להתאמן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. המאמן אלישע לוי עדיין לא שוחח עם שחקניו לקראת המשחק, אבל המשיך לתרגל את ההרכב לקראת המשחק. לוי תרגל את איציק כהן וסארי פלאח במרכז ההגנה. יוריצה בוליאט ינחת רק היום ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה. אייל משומר וטאלב טוואטחה תורגלו כמגנים. תמיר כהן, אייל גולסה, דלה ימפולסקי ויניב קטן תורגלו בקישור, כשויאם עמאשה וולדימיר דבאלישווילי תורגלו בהתקפה.

כזכור, לפני מספר ימים שוחח אלישע לוי עם הקשר ובישר לו כי ישלב אותו בהדרגה בהרכב. "כנראה שזאת ההזדמנות של תמיר להוכיח לנו שהוא חוזר", אמר גורם במועדון עוד לפני האימון. גם גוסטבו בוקולי תורגל לסירוגין לאחר שחזר להתאמן ואם יעלה בהרכב זה יהיה על חשבון אחד הקשרים האחוריים. ניר דוידוביץ' שסופסל מול קבוצת הנוער עשוי להישאר מחוץ לסגל בטדי, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. שחקנים בקבוצה העריכו: "אם הוא יהיה מחוץ לסגל, הסיבה אינה מקצועית. הוא השוער הכי טוב בישראל". אגב, בקופת גרבר נותרו הבוקר 50 כרטיסים בלבד לקראת המשחק ובקרוב מאוד יסגרו הקופות.

המועמד העיקרי לעזוב את הקבוצה בינואר הוא החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שכזכור כבר קיבל אישור מוקדם מהמועדון לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות. השחקן לא מיוצג כרגע על ידי סוכן. גזיאנטפספור הטורקית שוחחה עם מכבי חיפה וביקשה לצפות באחרון במשחק הקרוב בטדי, אם כי הסקאוט שעובד עם המועדון עדיין לא אישר את הגעתו. חיפה דורשת כמיליון יורו תמורת החלוץ, אבל העובדה שהוא מסיים חוזה בסוף העונה תפחית כנראה את מחירו.

גם מרלון דה חסוס ומוחמד גדיר מועמדים לעזוב. החלוץ האקוודורי סובל מפציעה ולא ברור באיזה כושר יחזור למגרשים. במעמדו של גדיר חל פיחות לאחרונה ואם המצב יימשך הוא לא יהיה מעוניין להישאר במועדון. בחיפה מעדיפים להתחזק בחלוץ זר וקשר אחורי. מועמדותו של אביחי ידין נלקחת בחשבון רק במקרה שיחליט לעזוב את הפועל תל אביב. בשבועות הקרובים אמורה חיפה להנחית מספר שחקנים למבחנים.

במועדון הגיבו אתמול על העונש שספג הבלם סארי פלאח, שהורחק אתמול משני משחקים על תנאי לשנה (התנאי שלא יעבור עבירה של התנהגות בלתי הולמת במסגרת הנבחרת או פגיעה בשחקן יריב על פי תקנון המשמעת) ויקיים חמישה מפגשים חינוכיים להדרכה במוסדות נוער. "מפעילות חינוכית אפשר ללמוד יותר", אמרו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully